کد خبر: ۶۴۱۷۲۴

 


نماینده آلمانی شرکت آل‌اشپورت با آرزوی موفقیت ایران در جام جهانی 2014 اظهار کرد: برای طراحی پیراهن تیم ملی ایران از بهترین کیفیت بهره برده شده تا تیم ایران دچار هیچ مشکلی نشود.

در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل نماینده آلمانی آل‌اشپورت با ابراز خوشحالی از حضور در ایران، خاطرنشان کرد: ما طرح اولیه را به فیفا ارائه دادیم و فدراسیون جهانی فوتبال طرح ایرانی لوگو را تایید کرد.

او ادامه داد: همانطور که گفته شد،‌ این لوگو با همکاری نماینده شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه به صورت خاصی برای تیم ملی فوتبال ایران طراحی شد تا ایران بتواند با این پیراهن در جام جهاین 2014 برزیل حضور پیدا کند.

مارتین خاطرنشان کرد: تلاش کردیم علاوه بر لوگو در طراحی پیراهن از بهترین نوع الیاف استفاده کنیم تا تیم ملی فوتبال ایران عملکرد بالای خود را در بازی‌های جام جهانی حفظ کند و از نظر کیفی دچار مشکل نشود.

او با ابراز امیدواری از موفقیت ایران در جام جهانی 2014 اظهار کرد: به نظرم تیم ملی فوتبال ایران، حتی مقابل آرژانتین هم شانس دارد. من امیدوارم ایران بتواند در بازی‌های جام جهانی 2014 از گروه خود صعود کند.

در ادامه این مراسم، جواد خیابانی مجری این مراسم با لحنی طنزآمیز خطاب به نماینده آل‌اشپورت گفت «ما از گروه‌مان صعود می‌کنیم و آلمان‌تون رو هم می‌بریم!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
۰
۰
اگر كروش كمتر این تیم ملی را تحقیر كنه شاید آرژانتین را هم بردیم زیرا او نمیداند كه ایرانبها مرد روزهای سختند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها