واکنش تند به گفته‌های سرمربی تیم ملی

قلعه‌نویی: کروش ایران و ایرانی را تحقیر می‌کند

صادقیان جواب انتقادها را با بازی خوب بدهد

محمدخانی: مسیر قهرمانی تازه‌ای باز شد

با پیروزی بر سپاهان مسیر تازه‌ای برای قهرمانی باز شده است و بازیکنان باید هوشیار باشند و فرصت را این بار از دست ندهند.
کد خبر: ۶۴۱۵۲۱
محمدخانی: مسیر قهرمانی تازه‌ای باز شد

سایت جام جم ورزشی - ناصر محمد خانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: اینکه می‌گویند در ناامیدی بسی امید است، همین است. حالا امید دوباره به پرسپولیسی‌ها برگشته است. پیروزی برابر سپاهان مسیری را برای تیم باز کرد تا بازیکنان با گام‌های محکمتری حرکت کنند تا به امید خدا نه فقط سهمیه آسیایی، بلکه جام قهرمانی را بگیرند.

وی ادامه داد: شاید انتقادهایی که به واسطه پنج بازی گذشته صورت گرفت باعث تحریک بازیکنان شد تا نشان بدهد شایستگی لازم را دارند. البته آقای دایی هم زحمت زیادی کشید. بازیکنان خوب می‌دانند که پرسپولیس چند سال قهرمان نشده است و هواداران سخت در انتظار هستند. تیم هم خوب شروع کرد. بعد از قهرمانی نیم فصل همه امیدوار شدیم و بازیکنان باید جواب اعتماد مردم را بدهند. ما هم اگر در هفته‌های گذشته انتقاد کردیم، از سر دلسوزی بود. با خودمان می‌گوییم بچه‌ها را تحریک کنیم چون نتایج پرسپولیس با روح و روان همه آنهایی که دوستش دارند، سر و کار دارد.

مهاجم بلند آوازه تاریخ فوتبال ایران با اشاره به مشکلات مالی خاطرنشان کرد: این مشکلات همیشه وجود دارد. تیم‌های مطرحی مثل پرسپولیس نباید چنین شرایطی داشته باشند اما چه می‌شود کرد. نمی‌توانیم خودزنی کنیم. بالاخره این مشکلات هم به شکلی حل می‌شود. اگر در صدر بودی و اگر قهرمان شدی، حرف آدم خریدار بیشتری هم دارد. در این شرایط باید به باشگاه هم کمک شود ولی در هر صورت اینجا صحبت از حیثیت و اعتبار خود بازیکنان و کل پرسپولیس در میان است. از سوی دیگر پرسپولیس اگر در صدر جدول باشد، خیلی‌ها ممکن است برای کمک و قرار گرفتن کنار پرسپولیس علاقمند باشند و در غیر این صورت شرایط فرق می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: زمان ما هم پولی نبود. سال‌ها بدون آنکه بگوییم آینده ما چه می‌شود، زحمت کشیدیم. پول کم بود، اما اعتقاد دارم چون به عشق مردم بود، برکت داشت. البته بچه‌های الان تیم هم با تعصب بازی می‌کنند ولی باید مراقب باشند که دیگر آن پنج بازی تکرار نشود. الان در فاصله سه امتیازی صدر جدول قرار دارند و کاملا این شانس را دارند که بتوانند قهرمان لیگ بشوند.

از محمدخانی درباره مقایسه شدن پیام صادقیان با او می‌پرسیم که پاسخ می‌دهد: صادقیان بازیکن خوبی است و باید فقط روی مسائل فنی تمرکز کند. او 22 سال دارد و جای برای پیشرفت زیادی خواهد داشت. البته در هفته‌های اخیر تحت فشار بود اما باید مراقب باشد که او را به حاشیه نبرند. حرکات انفجاری او را دوست دارم و پس از آن پاس‌های خوبی که می‌‌دهد. پاس‌های توی درش نشان می‌دهد که با هوش است ولی می‌تواند خیلی بهتر باشد. فقط باید روی تمرینات متمرکز باشد. اختصاصی کار کند تا پیشرفت بیشتری داشته باشد. باید با مشکلات مبارزه کند و با خوب فوتبال بازی کردن، جواب انتقادها را بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها