فیس بوک چارلتون در تسخیر کاربران ایرانی

قوچان نژاد سوژه کل کل ایرانی ها با انگلیسی ها

مهاجم ایرانی چارلتون می‌گوید حضور در جام جهانی برای او افتخار است و می خواهد بهترین عملکردش را با چارلتون قبل از جام جهانی نشان دهد.
کد خبر: ۶۴۱۳۶۶
حضور در جام جهانی اتفاق مهمی برای من است

سایت جام جم ورزشی - رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی که در تیم استاندارد لیژ زیاد به او بازی نمی‌رسید، تصمیم گرفت به تیم چارلتون انگلیس بپیوندد.

قوچان نژاد که قرارداد دو و نیم ساله با چارلتون امضا کرده است، در گفت‌وگو با سایت این باشگاه درباره حضور در جام جهانی 2014 برزیل گفت: حضور در جام جهانی برای ما بسیار مهم است. خوشحالم که تیم ما توانست به خوبی به جام جهانی راه پیدا کند. امیدوارم که بتوانم تابستان آینده همراه ایران در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشته باشم. حضور با ایران در جام جهانی برای من اتفاق بزرگی محسوب می‌شود و یک افتخار است. البته قبل از آن می‌خواهم تا جایی که ممکن است برای چارلتون بازی کنم و خودم را بتوانم در تیم جدیدم وفق دهم.

قوچان نژاد در ادامه گفت: امیدوارم که شنبه (امروز) در دیدار حساس برابر ویگان به میدان بروم و شروع خوبی در تیمم داشته باشم.

مهاجم ایرانی درباره انتظارات زیاد هواداران این تیم از خودش گفت: می‌دانم که تیم ما شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و باید بتوانیم در ادامه فصل امتیازات لازم را برای ماندن در لیگ جمع کنیم. می‌خواهم بهترین نمایشم را در ترکیب چارلتون نشان دهم.

به گزارش ایسنا مهاجم ایرانی استاندارد لیژ در پایان درباره تلفظ سخت فامیلی‌اش در انگلیس، گفت: بله! خودم هم قبول دارم که تلفظ اسمم در انگلیس سخت خواهد بود. به همین خاطر هواداران می‌توانند من را "رضا" صدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها