نامه پروین و دوستانش به وزارت ورزش ارسال شد

پروین : پرسپولیس را ۴ سال به ما بدهید

علی پروین گفت : پرسپولیس با برتری در بازی شش امتیازی مقابل سپاهان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار شد.
کد خبر: ۶۴۱۲۰۷
پروین: دایی و شاگردانش  گل کاشتند

به گزارش جام جم ورزشی ، علی پروین در گفتگو با سایت  باشگاه پرسپولیس افزود: امروز از خیلی نظرها روز خوبی برای پرسپولیس بود. بازی مهمی داشتیم و پای تلویزیون مردیم و زنده شدیم برد تا سوت پایان بازی به صدا درآمد و خیالمان از پیروزی در این بازی مهم و شش امتیازی راحت شد.

این بازی به نوعی مثل فینال بود. در این هفته ها رقابت تیم های بالای جدول با همدیگر از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه ما تا پایان فصل با تیم های بالای جدول بازی نداریم اما 4-5 تیم دیگر بالای جدول با هم بازی می کنند و این می تواند به نفع ما باشد.

پروین در ادامه از کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تمجید کرده و گفت دست آقای دایی، دستیارانش و بازیکنان درد نکند. یک وقتی است می بریم اما خوب بازی نمی کنیم اما امروز پرسپولیس هم خوب بازی کرد و هم سه امتیاز این بازی شش امتیازی را گرفت و از رسیدن رقیب به امتیاز جلوگیری کرد. به نظرم آقای دایی توانست در چند روز اخیر بچه ها را از نظر روحی روانی به شرایط خوبی برگرداند و این در کنار مسائل فنی و تصمیمات خوبی که کادرفنی ما داشتند سهم زیادی در پیروزی پرسپولیس داشت. به آقای دایی و بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می گویم، گل کاشتند. آنها دل هواداران را شاد کردند. حالا پرسپولیس نه تنها به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شده بلکه بعد از برد مقابل سپاهان شانس قهرمانی اش در لیگ برتر افزایش پیدا کرده و همه امیدوار شده اند که پرسپولیس با برتری در بازی های آتی و استفاده از غفلت حریفان بتواند صدر جدول را پس بگیرد.

پروین تصریح کرد: انصافاً پرسپولیس امسال شایستگی قهرمانی را دارد. این تیم امسال بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و در نیم فصل نیز صدرنشین بود. ما امیدواریم بچه ها به حق خودشان برسند و بتوانند با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.

پروین در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: هواداران امسال و در شرایطی که تیم در دو سه فصل گذشته اوضاع بحرانی داشت و در جدول در رده های بالا نبود آمدند و از تیم حمایت و پشتیبانی کردند و همین حمایت هایشان تاثیر زیادی در صدرنشینی پرسپولیس در فصل جاری مسابقات داشت. حالا با این بردی که تیم آورده و شانس قهرمانی اش افزایش پیدا کرده مطمئن هستم هواداران پرسپولیس میدان را خالی نکرده و تعصب خودشان را نشان خواهند داد. هواداران هشیار باشند، آنها باید در بازی های بعدی استادیوم را پرکنند. حمایت هواداران در این هفته ها نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس و کسب امتیازات حیاتی در بازی های  آتی خواهد شد. نیازی نیست که توضیح بیشتر بدهم ماشاالله هواداران خودشان پشتیبان تیمشان هستند. آنها قطعاً در بازی های بعد حضور پرشماری در استادیوم خواهند داشت و با حمایت همه جانبه از تیم تا دقیقه نود سهم خود را برای پیشرفت تیم و کسب امتیازات مهم ادا خواهند کرد. انشاالله ما هم بتوانیم هرچه زودتر منابع مالی به تیم تزریق کنیم تا بچه ها با آرامش و تمرکز و با دغدغه کمتر بتوانند پنج بازی باقی مانده را با برد و یا کسب حداکثر امتیازات پشت سر بگذارند و از توقف احتمالی رقبا استفاده کرده و با قهرمانی دل هواداران را پس از چند سال خون دل خوردن شاد کنند. بنده هم بعد از کنفرانس مطبوعاتی با آقای دایی تماس می گیرم و این پیروزی مهم را به ایشان و بچه ها تبریک خواهم گفت و امیدوارم که با درایت کادرفنی و درایت بچه ها این روند ادامه یابد و ما شاهد خوشحالی هواداران و سربلندی شان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها