محمد مایلی کهن هر چند وقت یکبار مصاحبه هایی جنجالی انجام می دهد. او در گفت و گوی اخیرش با برنامه ورزش از نگاه دو نیز حرف های جالبی زد.
کد خبر: ۶۴۱۰۵۹
مایلی کهن: هنوز به احمدی نژاد اعتقاد دارم!

سایت جام جم ورزشی - شب گذشته و در لابه لای بحث های برنامه ورزش از نگاه دو  صحبت از محمد مایلی کهن هم شد که در هیات مدیره  باشگاه پرسپولیس  و در رای گیری مدیرعاملی  این باشگاه در سال 84 نتیجه آرا را 3-2 به هیات مدیره باخت.

سپس به این موضوع اشاره شد که مایلی کهن تنها چهره  ورزشی بود که سال 84 و قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سالن حجاب و در جمع حامیان احمدی نژاد دیده شد.این حرف ها باعث شد مایلی کهن روی خط برنامه بیاید و بعد از انتقاد از رویانیان و شیرینی درباره خودش حرف بزند.

مایلی کهن در حرف هایش به این مساله شاره کرد که  30 سال کارمند  سازمان تربیت بدنی بوده و لیسانس تربیت بدنی اش را سال 59 گرفته که مدرکش هم موجود است .وی به سوابق مدیریتش اشاره داشت از جمله معاونت تربیت بدنی استان تهران در سال 62 که  اختیرات باشگاه های پرسپولیس و استقلال را بر عهده داشته اند.وی گفت در آن زمان معاون بهرام افشارزاده بوده  پیشنهاد داده  این دو باشگاه مثل ادارات کل ورزشی  اداره شوند و از زمین های بایر برای  آنها ساخت و سازهای این دو باشگاه استفاده شود که البته به حرف هایش گوش نداده اند.

وی  با تائید حضورش در جمع حامیان احمدی نژاد و اینکه گزینه  ریاست سازمان تربیت بدنی بوده به این موضوع اشاره داشت که همچنان  احمدی نژاد را دوست دارد و به خاطر خدماتی که او برای کشورش انجام داد از ایشان حمایت می کند.


مایلی‌کهن در لابه‌لای حرف‌هایش پرده از این برداشت که او برای پست وزارت ورزش کابینه محمود احمدی‌نژاد نامزد بوده اما چون اهل سهم‌خواهی نبوده است با وجود همه شایستگی‌ها نهایتا عضویت در هیات مدیره پرسپولیس را عهده‌دار شده است.

 مایلی‌کهن در حرف‌های دیشبش در مورد مدیریت علی پروین نظر خاصی نداد اما مشخص بود از نظر او این انتخاب وزارت ورزش چندان به خیر و صلاح پرسپولیس نیست. جالب اینکه علی پروین در گفت‌وگویش حضور مایلی‌کهن در پرسپولیس را در شرایط فعلی اقدامی برخلاف مصالح تیم عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها