آرزویم خداحافظی با پیراهن پرسپولیس است

علی کریمی : به خودم کارت قرمز می دهم

علی کریمی در گفت و گویی متفاوت با برنامه ورزش از نگاه دو به اتفاقاتی که برایش در پرسپولیس طی سالهای اخیر افتاده اشاره کرد.
کد خبر: ۶۴۱۰۳۲
علی کریمی : به خودم کارت قرمز می دهم

وی که در این چند سال هرگز اینگونه جنجالی صحبت نکرده بود در ابتدای صحبت های خود گفت: همیشه دوست داشتم با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کنم و امیدوارم این آرزو را با خود به گور نبرم!

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: خدا را شکر می کنم که در جایگاهی هستم که مردم به من لطف دارند.این موضوع هم به خاطر دعاهای پدر و مادرم و مردم بوده است اما این روزها متاسفانه کسانی وارد فوتبال شده اند که ساده ترین اطلاعات را درباره این رشته ندارند.اتفاقی که برای مهدوی کیا افتاد برای من و امثال من هم می افتد.به خاطر این بود که همان شب بعد از خداحافظی مهدوی کیا تصمیم احساسی گرفتم و بعد از مشورت با مشاورانم دوباره به میادین برگشتم.

 کریمی در صحبت های انتقادی خود تاکید کرد: کسانی که حتی 10 بازی فوتبال را هم ندیده اند پا به این ورزش گذاشته و به نظر من با این کار جنایت می کنند.همانطور که وقتی می بازند پاسخگوی مردم نیستند.اینگونه آدمها هنگامی که می روند تازه قیافه حق به جانب می گیرند و بر سر مردم منت می گذارند.

وی در خصوص اختلافاتش با باشگاه پرسپولیس گفت:همکاری من با پرسپولیس این اواخر حرف و حدیث داشت، در حالی که من در لیست 18 نفره بازی با سپاهان نبودم وقتی تیم باخت آقایان به تهران که رسیدند من را اخراج کردند! بعدا عنوان کردند من در دیدار با داماش داد و بیداد کردم؛ اما برای خود من هم سوال بود که اگر من در بازی با داماش داد و بیداد کردم چرا بعد از همان بازی من را اخراج نکردند؟

کریمی ادامه داد:ما بعد از بازی با داماش با استقلال بازی داشتیم و بعد از آن با نفت تهران و بعد با سپاهان، آقایان گذاشتند بازی با استقلال تمام شود و یک هفته بعد هم با نفت بازی کردیم تازه یادشان افتاد که من به خاطر بازی با داماش باید اخراج شوم!

هافبک کنونی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که اگر به او کارت قرمز بدهند او این کارت را به چه کسی نشان می دهد گفت: من به خودم کارت قرمز می دهم چون آنطور که باید و شاید از محبت و حمایت مردم استفاده نکردم.شاید زمان این اجازه را به من ندهد ولی دوست دارم محبت مردم را جبران کنم. مردم شماره هشتی را می خواهند که دریبل بزند و خوب بازی کند.اگر زمانی این فرصت نصیبم شد مطمئن باشید برای شاد کردن دل مردم بازی می کنم.

کریمی در خصوص اینکه اگر روزی مربی شود و یک بازیکن مثل کریمی داشته باشد با او چه برخوردی می کند گفت:از او به بهترین شکل استفاده می کنم.شاید اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما انصافا در زمین تاثیری ندارد چون بازیکنان در زمین برای کمک به یکدیگر تلاش می کنند.اینکه می گویند بازیکنان کم کاری می کنند تا یک مربی یا مدیر را زمین بزنند اصلا صحت ندارد.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون پاس ندادن وی به برخی ها مطرح شده بود گفت: منظور شما را متوجه شدم،خیلی ها از این حرف ها زدند ولی بدانید که پاسهای گل و سانترهایی که برای آقایان ارسال کردیم چقدر در گلهای زده برخی ها تاثیر داشته است؟! از سال 2001 تمام کار هجومی روی دوش این آقا بود ولی انسان باید انصاف داشته باشد و گذشته را فراموش نکند. من با کسی مشکلی نداشتم ولی یک آقایی بود که دوست داشت همه توپها در تیم ملی به او ختم شود!  همین آقا در بازی با اردن از الفاظ مناسبی در مقابل من استفاده نکرد در حالی که من خیلی جوان بودم!هر بازیکنی جدید به تیم اضافه می شد همین شرایط  را داشت!

به گزارش  فارس، کریمی ادامه داد:باید به پیشکسوت احترام گذاشت ولی نه اینکه اینگونه شود، خدا را شکر که من از این کارها انجام نمی دهم.حالا که این حرف ها را زدم یادی از آقای هاشمی نسب کنیم که وقتی من بی اسم و رسم و بی سر و صدا از لیگ دو به پرسپولیس آمدم او چپ و راست ما را در تمرینات می زد!

کریمی در خصوص اولین ماشین خود نیز گفت: من یک پیکان استیشن گوجه ای داشتم که با آن  اصلا به تمرین نمی رفتم. یک روز خیلی دیر شده بود و من برای آنکه زودتر برسم با ماشین به تمرین رفتم. اسماعیل حلالی وقتی ماشینم را دید شروع به اذیت کردن کرد و گفت این چه ماشینی است که سوار می شوی در همان لحظه گل محمدی در رختکن گفت مگر چه اشکالی دارد؟ الان کریمی از مقابل ورزشگاه مسافر می زند تا میدان آزادی، هم کاسبی کرده هم به منزلش می رسد، همین شد که دیگر سوار آن ماشین نشدم و با آن به تمرین نرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها