پس از شایعات اخیر در خصوص مباحث مالی باشگاه پرسپولیس

رویانیان لیست پرداختی‌ها را رسانه‌ای می‌کند

کد خبر: ۶۴۰۸۴۹
رویانیان: مشکل خودروهای توقیف شده 6 بازیکن برطرف شد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: صورت حساب هزینه‌های این باشگاه را فردا (پنج‌شنبه) به هیات مدیره ارائه خواهد کرد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مسائل مطرح شده درباره هزینه‌های پرداختی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در طول مدت مدیریت من در باشگاه پرسپولیس در مجموع پنج میلیارد تومان بدهی برای این باشگاه بوجود آمد.

او ادامه داد: البته در طول این مدت 6 میلیارد تومان از بدهی‌های ادوار گذشته نیز پرداخت شد.

رویانیان درباره توقیف خودروهای بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: تعداد این خودروهای مجموعا 16 دستگاه و هزینه هر یک از آنها بین 100 تا 150 تومان است که از این تعداد تا کنون مشکل 6 خودرو برطرف شده ولی با توجه به قولی که برای حل و فصل این مسئله داده‌ام، مشکل سایر خودروها نیز را حل خواهم کرد.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: هزینه‌های این خودروها نیز جزو همان 5 میلیارد تومان بدهی به جا مانده از دوره مدیرت من است و با مسئولیت آقای شیرینی مشکل سایر خودروها نیز حل خواهد شد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود میزان دریافتی بازیکنان بین 20 تا 25 درصد است، نیز گفت: متاسفانه برخی از ابهامات درباره مسائل مالی باشگاه مطرح شده که من برای برطرف کردن این ابهامات گزارش مالی باشگاه شامل هزینه‌ها و بدهی‌ها را روز پنجشنبه در اختیار آقای پروین و هیات مدیره قرار خواهم داد. البته اگر مشکلی در این باره پیش نیاید این صورت هزینه‌های را در اختیار رسانه‌های نیز قرار می‌دهم.

او افزود: من از رسانه‌ای شدن این قضیه دلگیر هستم و به نظرم نباید این مسئله در رسانه‌ها مطرح می‌شد.

به گزارش ایسنا در روزهای گذشته تعداد از خودروهایی که در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود، توقیف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها