نامه پروین و دوستانش به وزارت ورزش ارسال شد

پروین : پرسپولیس را ۴ سال به ما بدهید

نشست هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با حضور علی دایی برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۰۷۶۰
گفت و گوی سلطان و شهریار در جلسه هیات مدیره

 

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت  باشگاه پرسپولیس نشست هیات مدیره باشگاه  به ریاست محمدصادق اکبری و با حضور علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد و درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس گفتگو و تبادل نظر شد.

در این نشست که در دفتر محمد جمشیدی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز به دعوت علی پروین و اعضای هیات مدیره حضور یافت و موضوعات مهمی را درباره تیم فوتبال پرسپولیس با اعضای هیات مدیره در میان گذاشت.

علی پروین در گفتگو با سایت  باشگاه  درباره این نشست گفت: جلسه بسیار خوب و البته مهمی بود. آقای دایی سرمربی تیم پرسپولیس نیز در جلسه حضور یافته و درباره موضوعات مختلف تیم مباحثی مطرح و ایشان برخی موضوعات و مسائل را با مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره در میان گذاشتند و ما تلاش می کنیم این مسائل را بررسی کرده و برای رفع برخی از مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم. سرمربی باید با کمترین دغدغه و آرامش کار خود را انجام دهد و تمام توان ما صرف این خواهد شد که تیم در آرامش فعالیت کرده و سرمربی تمرکز لازم را برای امور فنی داشته باشد. آقای دایی از افتخارآفرینان فوتبال کشور ما بوده و در عرصه مربی گری نیز کارنامه خوبی دارد و ما امیدواریم که در سایه درایت کادر فنی، همت و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران شاهد نتایج مطلوب تیم در بازی های باقی مانده باشیم. کادر مدیریتی باشگاه نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط را برای موفقیت تیم فراهم نماید. این وظیفه ماست و تمام تلاش ما طی روزهای اخیر تامین منابع مالی و حل و فصل برخی مشکلات بوده است.

پروین در پایان گفت: ما سعی می کنیم در جلساتی که برگزار می کنیم موضوعات تیم را از کادر فنی جویا شویم و آنچه که از دستمان برمی آید برای حل و فصل مشکلات انجام دهیم.

در این نشست دو ساعته محمدصادق اکبری، علی پروین، محمد جمشیدی و محمدحسن نامی و  علی دایی نیز در بخشی از جلسه حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها