سرمربی استقلال گفت: با رفتن آندرانیک تیموریان مخالفم اما جلسه امروزم با باشگاه همه چیز را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۶۴۰۶۱۷
قلعه نویی : توقع دارم آندو بماند

 امیر قلعه‌نویی بعد از تمرین امروز استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی در جمع خبرنگاران ابتدا درباره بازی تیمش مقابل مس کرمان اظهار کرد: مشکل اصلی ما در این بازی کیفیت زمین است. چون با شناختی که از لوکا بوناچیچ دارم می‌دانم تیم‌هایش فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند اما زمانی که فیلم را دیدم متوجه شدم که کیفیت زمین کرمان خوب نیست. امیدوارم مسئولان استان‌شان هم کمک کنند تا چمن برای بازی آماده شود.

وی افزود: مس تیم خوبی است و فوتبال خوب، درگیر شونده و قدرتی بازی می‌کند. ما برای این بازی مشکل داریم و نمی‌دانم از کدام‌شان بگویم. شما بپرسید کدام بازیکن را داریم. اولادی و آندو که مشکلات خودشان را دارند. کبه، جمشیدیان و حیدری مصدوم هستند. باز هم مصدوم داریم اما حضور ذهن ندارم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت تیموریان و احتمال پیوستنش به الاهلی قطر توضیح داد: الان به باشگاه می‌روم تا درباره آندو با مسئولان باشگاه صحبت کنم. من صددرصد مخالف رفتن آندو هستم. او هم بازیکن ارزشی، هم اخلاقی و هم فنی است و من همیشه دوستش داشتم. توقع داشتم بماند اما می‌گویند به قطر رفته است. من نیز خدمت فتح‌الله‌زاده می‌روم تا به همراه هیات مدیره در این باره تصمیم بگیریم. من با رفتن منتظری هم مخالف بودم. ما مجموعه‌ای را درست کردیم اما اگر این بازیکنان بروند ضرر می‌کنیم.

قلعه‌نویی همچنین با بیان اینکه زمان حضورش در تیم ملی هم مخالف رفتن بازیکنان به لیگ‌های عربی بود، تاکید کرد: بسیاری از مطبوعاتی‌ها زمانی که این حرف را می‌زنم ناراحت می‌شوند و مطالب زیادی هم علیه من منتشر کردند. من انتظار داشتم آندو بماند. 6 بازی مانده بود، می‌توانستند بمانند و کمک کنند. ما در هر دو جام مدعی هستیم. در بازی بعدی غلام‌نژاد را ندارم. مانده‌ام که چه کسی را در جناح راست به زمین بفرستم. من زمانی که در تیم ملی هم بودم، مخالفت خودم را با رفتن ملی‌پوشان به لیگ‌های عربی اعلام کردم.

به گزارش ایسنا ،وی در پاسخ به این پرسش که تعطیلی اردوی تیم ملی به دلیل نبود بازیکنان کلیدی، چه معنی می‌تواند داشته باشد، تصریح کرد: این را از کی‌روش بپرسید. من که نباید جوابش را بدهم. اتفاقا برای من هم سوال است که اگر این بازیکنان بودند اردو برگزار می‌شد یا نه؟

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به وضعیت فعلی، می‌تواند استقلال را قهرمان کند یا نه گفت: همه چیز دست خداست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
۰
۰
امیرخان عزیز باید بدانی كه این سناریو توسط كروش و كفاشیان برای تیمت نوشته شده و با تاسف رسانه های داخلی هم از ایشان یك چهره معصوم نشان داده اند و باید با این مرد موذی كنار بیایی زیرا با مطرح كردن شما بعنوان آلترناتیو او كمر به نابودی استقلال بسته است!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها