مصدومیت خسرو به استقلال ضربه زد

پورحیدری: پرسپولیس شانس کمی برای قهرمانی دارد

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.
کد خبر: ۶۳۹۹۱۷
پورحیدری: پرسپولیس شانس کمی  برای قهرمانی دارد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، منصور پورحیدری از شانس قهرمانی این تیم و شرایط آن صحبت کرد.

*خیلی دوست داشتید استقلال در روز تولدتان مقابل ذوب‌آهن به برد دست پیدا کند ولی با این حال بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید؟

بله واقعا برد در این بازی خیلی برای ما اهمیت داشت و سه امتیاز آن خیلی  می‌توانست به تیم کمک کند. نیمه اول زیاد خوب نبودیم و مصدومیت خسرو حیدری خیلی به تیم ما ضربه زد. نبود هاشم بیگ‌زاده و مجید غلام‌نژاد هم روی تیم تاثیرگذار شد تا استقلال نتواند آن بازی ایده‌آل خود را به نمایش بگذارد.

*مصدومیت خسرو حیدری چقدر روی کار تیم تاثیرگذاشت؟

به نظرم مصدومیت خسرو از نظر روحی و روانی به تیم ما ضربه زد تا استقلال آن شادابی لازم را در میدان نداشته باشد. خسرو که مصدوم شد قلعه‌نویی هم به ناچار جابه‌جایی‌هایی را در تیم ایجادکرد. با همه این‌ها بچه‌ها خیلی تلاش کردند که بازی را به تساوی بکشانند و کسب یک امتیاز این بازی هم برای ما بد نبود هرچند که برد خیلی می‌توانست به ما کمک بیشتری داشته باشد.

*با کسب این تساوی‌ فاصله رقبا با استقلال کمتر شد؟

به هر حال از اول لیگ این تعقیب و گریز بین تیم‌ها وجود داشته و به اعتقاد من اگر مصدومان استقلال برگردند شرایط تیم خیلی بهتر می‌شود.

*خیلی‌ها اعتقاد دارند سرنوشت قهرمانی استقلال در نتیجه بازی با فولاد و تراکتور رقم می‌خورد، شما هم همین نظر را دارید؟

همه بازی‌ها سخت  و حساس شده و فقط این دو بازی برای ما اهمیت ندارد، اما به هر حال با توجه به اینکه این دو تیم جزو رقبای اصلی ما در قهرمانی هستند نتایج این دو بازی خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

*بازی با مس را چه طور پیش‌بینی می‌کنید؟

بازی آسانی نداریم و حتی همین بازی با مس می‌تواند برای ما دردسرساز شود. مس  تغییر مربی داده و برای فرار از سقوط با همه توانش مقابل ما به میدان می‌آید، با این حال هدف ما هم در این دیدار چیزی  جز برد نیست.

*چه نظری در خصوص وضعیت پرسپولیس دارید، این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی در جام‌حذفی هم ندارد؟

به نظرم پرسپولیس مقابل فولاد آن شادابی لازم را نداشت و از چهره بازیکنان این تیم پیدا بود که خیلی کم‌روحیه هستند. با این حال اعتقاد دارم این تیم اگرچه شانس کمی برای قهرمانی در لیگ دارد،‌ اما بی‌شانس هم نیست. خودم به شخصه دوست ندارم این تیم در این وضعیت نامطلوب قرار بگیرد. امیدوارم مشکلات این تیم به زودی حل شود تا هواداران پرسپولیس هم از این دغدغه و نگرانی خارج شوند.

*صحبت خاصی اگر دارید بفرمایید؟

فقط امیدوارم مصدومان‌مان زودتر برسند، با این کمبود بازیکن شرایط استقلال خیلی سخت شده و به نظرم اگر دست امیر قلعه‌نویی باز باشد و بازیکنان خود را به اندازه کافی در اختیار داشته باشد می‌تواند استقلال را به شانس اول قهرمانی در لیگ تبدیل کند تا ان‌شاءا... به این مقام برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها