مسئول روابط عمومی اداره‌کل امور ایثارگران شهرداری تهران از افتتاح اولین استودیو ضبط خاطرات خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در روز7 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۲۹۳
خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران از این پس ضبط می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امورایثارگران شهرداری تهران، محمدحسین دانش، مدیر روابط عمومی اداره‌کل امور ایثارگران شهرداری تهران افزود:ساده‌ترین و ضروری‌ترین اقدام، ثبت تاریخ نقلی، ضبط خاطرات بدون تحریف و کم و زیاد کردن حاشیه رخدادهای دوران دفاع مقدس است تا بتوان منابع لازم
را برای قدم‌های بعدی فراهم کرد و حتی برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشت؛ زیرا هر روز، یادگاران دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس از میان ما می‌روند و برخی از خاطرات ناگفته باقی می‌ماند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل امور ایثارگران شهرداری تهران، ترویج و ماندگاری فرهنگ جهاد و شهادت را یکی از رسالت‌های این اداره‌کل عنوان کرد.

وی افزود: این استودیو ضبط تصویری تصمیم دارد تا خاطرات خانواده شهدا و سپس جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ضبط کند و برای پخش در اختیار شبکه‌های سراسری قرار دهد.

دانش در ‌پایان افزود: این افتتاحیه و نشست خبری ساعت 9 روز دوشنبه، 7 بهمن ماه در ساختمان اداره‌کل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها