گزارشی از بخش نظامی سخنان دیشب امام خامنه‌ای

چرا حمله نظامی آمریکا یا اسرائیل به ایران مقرون به صرفه نیست؟

جعفری: آمریکا قدرت درک دامنه تهاجمی ایران را ندارد

پاسخ فرمانده سپاه به تهدیدات جان کری

فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای اخیر وزیر خارجه آمریکا، مبنی بر احتمال استفاده از گزینه‌های نظامی گفت: اگر شما فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان تحمل تبعات خانمان‌برانداز عمل کردن به گزینه نظامی علیه ایران را دارد؟
کد خبر: ۶۳۹۰۹۸

به گزارش فارس، فرمانده کل سپاه دیروز در حاشیه بازدید از توانمندی‌های دانشگاه امام حسین(ع) گفت: آقای کری! این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رویای مردان مومن و انقلابی در سراسر جهان است.

تهدیدهای شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند و بعید می‌دانم مردان عاقل شما، اجازه دهند آمریکا گزینه مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند.

وی تصریح کرد: آقای کری! ما می‌دانیم شما بدهکارترین کشور جهان هستید و همه می‌دانند ناتوانی شما در حل مسائل و مشکلات اقتصادی‌تان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند.سرلشکر جعفری افزود: خورشید تمدن امپریالیستی شما به مغرب خود نزدیک شده؛ بیش از این، با تکرار راهبردهای شکست‌خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: براساس اطلاعاتی که به ما می‌رسد، هم کارشناسان سیاسی و هم صاحب‌نظران امنیتی آمریکا، گزینه نظامی را برای ایران، تنها مناسب روی میز ماندن می‌دانند؛ ولی استفاده از آن را در عمل، به صلاح امنیت ملی آمریکا نمی‌دانند و در این رابطه به مسئولان آمریکا بارها هشدار داده‌اند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا هشدار داد: بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی نمی‌ترسد و برعکس عامل انسجام جامعه مومن و غیرتمند ایران و متحدان انقلابی‌اش در سراسر جهان است و حوادث تاریخی پس از انقلاب نیز گونه این ادعاست.

بنابراین به شما توصیه می‌کنم، اعتبار کلامتان را متناسب با توانمندی‌های خود و طرف مقابلتان خرج کنید و بیش از این خود را مضحکه جامعه غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

فرمانده کل سپاه خطاب به جان کری افزود: آیا می‌دانید چند هزار مسلمان انقلابی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و به حقانیت آن ایمان آورده‌اند در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به صحنه عمل بیاورید.اگر نمی‌دانید، کمی بیندیشید یا تحقیق کنید و از به‌کارگیری این عبارت مضحک و بی‌پشتوانه پرهیز کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها