معاون رسانه ملی در امور رادیو در دیدار با محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش تاکید کرد: در رادیو برنامه‌های متنوعی با موضوع جوانان، خانواده و مباحث مرتبط با آنان تولید و پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۰۸۵

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان و جمعی از مدیران این وزارتخانه با حضور در جمع مدیران رادیو به بحث و تبادل‌نظر پیرامون مباحث جوانان پرداختند و آمادگی خود را برای امضای تفاهمنامه همکاری مشترک اعلام کردند.

محمدحسین صوفی در این نشست گفت: معاونت صدای رسانه ملی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و همچنین تاکید مهندس ضرغامی رئیس سازمان، چهار محور دین، اخلاق، امید و آگاهی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و برنامه‌های بسیاری بویژه در حوزه جوانان و خانواده تولید و پخش کرده است.

وی تاکید کرد: شبکه‌های رادیویی علاوه بر تولید برنامه براساس ماموریت و سیاست‌های هر شبکه، برنامه‌های مناسب و تاثیرگذار برای جوانان و خانواده‌ها تولید و پخش می‌کنند تا ضمن پرکردن اوقات فراغت و افزایش شادی و نشاط و امید در جامعه، پاسخگوی نیازهای همه گروه‌های سنی بویژه جوانان باشد.

معاون صدا با اشاره به رشد کمی و کیفی تولیدات رادیویی در سال‌های اخیر گفت: شبکه‌های رادیویی ملی بیش از 600 ساعت برنامه در طول شبانه‌روز تولید و پخش می‌کنند که بخش قابل توجهی از این برنامه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مقوله جوانان و خانواده و مباحث مرتبط با آنان می‌پردازد.

محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران رادیو گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رویداد عصر کنونی است و هیچ رویدادی تا این اندازه بر اندیشه‌ها، تفکر جامعه و تحقق پیام انبیای الهی موثر نبوده است.

وی به مشکلات پیش‌روی جوانان از جمله کاهش آمار ازدواج و افزایش سن ازدواج اشاره کرد و گفت: 30 درصد جمعیت کشور جوان است و رسانه ملی بویژه رادیو می‌تواند با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان مجرب حوزه و دانشگاه، آموزش و مشاوره به جوانان و خانواده‌ها، تبیین و ترویج هویت اسلامی ایرانی و آموزش مهارت‌های زندگی به افراد جامعه اقدامات مناسب و تأثیرگذاری انجام دهند.

گلزاری، وزارت ورزش و جوانان را یک وزارت فرابخشی دانست و افزود: برای حل مشکل جوانان و خانواده‌ها باید تمام سازمان‌ها و نهادهای کشور مشارکت داشته باشند.

وی همچنین آمادگی وزارت ورزش و جوانان را برای هرگونه همکاری با رسانه ملی بویژه شبکه‌های رادیویی و برگزاری نشست‌های مشترک برای حل مسائل پیش‌روی جوانان و خانواده‌ها اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها