پرسپولیس در لیگ برتر تا حدودی از کورس قهرمانی عقب افتاده است اما شاید دیدار با فولاد در یک چهارم نهایی جام حذفی فرصتی برای یک جام باشد.
کد خبر: ۶۳۸۷۸۸
پرسپولیس ؛آخرین فرصت قهرمانی با چاشنی انتقام

سایت جام جم ورزشی - آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز یکشنبه بین دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در اهواز برگزار می‌شود تا تکلیف چهارمین تیم صعود کرده به نیمه نهایی هم مشخص شود.

استقلال و مس کرمان روز 15 بهمن دیدار نیمه نهایی را انجام می‌دهند و در این سوی جدول هم تراکتورسازی منتظر است تا ببیند از بین دو تیم پرسپولیس و فولاد کدام تیم حریفش در نیمه‌نهایی خواهد شد.

پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر در روز 21 دی ماه در اهواز مقابل فولاد شکست خورد. پیش از آن مسابقه، سرخپوشان تهرانی وضعیت مناسبی در نتیجه‌گیری و جدول لیگ داشتند اما بعد از شکست دو بر یک در ورزشگاه غدیر اهواز همه چیز علیه پرسپولیس شد و آنها  حتی به گسترش فولاد تبریز هم باختند تا امیدشان در لیگ برتر برای قهرمانی به حداقل برسد. در فاصله کمتر از 15 روز پرسپولیس دگرگون شده است، اکنون جام حذفی تنها امید علی دایی برای قهرمانی است. البته شاگردان دایی مانعی از فولاد مقابل خود دارند. فولادی که صدرنشین لیگ برتر است؛ حاشیه‌ای خاصی ندارد و برعکس پرسپولیس در آرامش کامل به سر می‌برد و بازیکنانش با اعتماد به نفس از پیروزی دوباره مقابل پرسپولیس سخن می‌گویند اما سرخپوشان تهرانی در کانون بحران و حاشیه‌ قرار دارند. محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه کنار رفته و علی پروین سرپرست موقت باشگاه است؛ بازیکنان پرسپولیس ممنوع المصاحبه شده‌اند وضعیت مالی هم اگر وخیم نباشد خیلی هم مناسب نیست. شایعه‌ استعفای دایی هم هر روز به گوش می‌رسد، سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش پرسپولیس هم ظاهرا ساز جدایی کوک کرده است، در چنین شرایطی بسیاری از اهالی فوتبال شانس فولاد خوزستان را برای پیروزی بیشتر می‌دانند؛ اما علی دایی همواره ثابت کرده که وقتی در فشار و تنگنا قرار می‌گیرد کارهای خارق‌العاده می‌کند. این ویژگی بارز دایی بوده و هست او در زمان بازیگری‌ا‌ش هم همواره در اوج انتقاداتی که به او می‌شد گل‌های حساس و سرنوشت سازی برای تیم ملی می‌زد و هواداران پرسپولیس امیدوارند که تیم دایی این بار هم همان شخصیت دایی را در میدان نشان بدهد.

پرسپولیس اگر فولاد قرمزپوش را از سر راه بردارد در نیمه نهایی باید مقابل دیگر تیم قرمزپوش یعنی تراکتورسازی در 15 بهمن ماه دیدار نیمه‌نهایی را برگزار کند.

آنچه مسلم است اینکه یک تیم قرمز پوش در فینال حضور خواهد داشت اما مشخص نیست این تیم کدام  سرخپوش است؛ پرسپولیس، تراکتورسازی یا فولاد خوزستان!؟

حسین فرکی دوست ندارد بهترین فرصت را برای کسب یک رکورد تاریخی از دست بدهد او در این فصل فرصت قهرمانی در دو جام را دارد و زمانی هم در تیم ملی مربی علی دایی بوده و بیشتر از هر فرد دیگری با افکار فوتبالی دایی آشناست باید دید این مرتبه هم او فوت کوزه‌گری را پیش خود نگه داشته یا علی دایی می‌تواند استادش را این مرتبه مغلوب کند و انتقام باخت در لیگ را هم از فرکی بگیرد. این سومین تقابل دایی و فرکی در این فصل است. از دو دیدار قبلی یکی را فرکی برده و دیگری را علی دایی. باید دید در سومین نبرد کدام یک پیروز می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها