کفاشیان: هاسه گاوا را نمی خواهیم

اسپانسر تیم ملی وعده داد و غیبش زد!

فیفا با تابعیت افتخاری موافقت نمی‌کند و اگر قرار است این بازیکن در تیم ملی بازی کند باید تابعیت ایران داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۸۰۲۴
اسپانسر تیم ملی وعده داد و غیبش زد!

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به این که از اسپانسر ناامید شده است، گفت برای اسپانسر تیم ملی به دنبال جایگزین می‌گردد. به گفته کفاشیان فیفا با تابعیت افتخاری موافقت نمی‌کند و اگر قرار است آریا هاسه‌گاوا در تیم ملی بازی کند، باید تابعیت ایران داشته باشد و گذرنامه ایران را دریافت کند.

علی کفاشیان در حاشیه نشست مسئولان استانی مدارس فوتبال در باسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه ستاد جام جهانی متشکل از چه ارگان‌هایی است، گفت: این ستاد با حضور وزارت ورزش به ریاست دکتر سجادی و با حضور وزارت امور خارجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان گردشگری و فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود. وظایفش نیز تامین امور امنیتی، فرهنگی، رسانه‌ای، فنی و مسایل خارجی است.

رییس فدراسیون فوتبال از بازگشت کروش خبر داد و گفت:‌ او امروز به ایران می‌آید و برنامه‌هایش را تحویل فدراسیون فوتبال خواهد داد.

کفاشیان در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه آیا فدراسیون فوتبال به دنبال به خدمت گرفتن هاسه‌ گاوا، بازیکن ایرانی‌تبار ژاپنی است، مطرح کرد: فیفا با تابعیت افتخاری موافقت نمی‌کند و اگر قرار است این بازیکن در تیم ملی بازی کند باید تابعیت ایران داشته باشد و گذرنامه ایران را دریافت کند. کروش از ما خواسته درباره این تحقیق کنیم و ابهاماتی برای ما وجود داشت که از وزارت امور خارجه سوال کردیم و منتظر پاسخ هستیم. ولی معتقدیم تیم ملی نباید به یک بازیکن متکی باشد.

وی همچنین در جمع خبرنگاران درباره وضعیت اسپانسر تیم ملی فوتبال توضیح داد: اسپانسر نزدیک سه میلیارد به فدراسیون پرداخت نکرده است. 2 میلیارد و 200 میلیون تومان چک پرداخت نشده دارد و 600، 700 میلیون تومان هم باید برای یکی از قراردادها پرداخت کند. بعید می‌دانم دیگر خبری از آنها شود. دو روز است که غیب شده‌اند و کارمندشان با من تماس می‌گیرد. من کارمندشان را می‌خواهم چه کار؟ پول نداده‌اند باید جواب دهند. ما نیز ابلاغیه‌ای داده‌ایم اما باید سریع به دنبال اسپانسر جایگزین دیگری باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها