امتیازات تیم‌ها را قهرمان می‌کند نه گل‌های زده

حیدری: امسال می‌خواهیم 2بار قهرمان شویم

انشاءالله رای صادر می شود

خواب کمیته انضباطی برای آندو

تیموریان در چند بازی اخیر رفتارهایی داشته که از او انتظار نمی‌رود و طبیعتا عکس‌العمل ما را هم در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۶۳۸۰۲۲
خواب کمیته انضباطی برای آندو

عنایت‌الله دهمیانی  درخصوص اینکه چرا کمیته انضباطی واکنشی به بازی‌های خشن آندرانیک تیموریان در دیدارهای استقلال که منجر به مصدومیت چند بازیکن شده انجام نمی‌دهد افزود: برای اینکه کمیته انضباطی برای صدور رای به تجمیع برسد باید داور یا ناظر بازی گزارش دهد و یا منابعی این موضوع را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند تا ما از آن مطلع شویم.

وی ادامه داد: به طور مثال در خصوص پیام صادقیان برنامه 90 حرکات خشن او را نشان داد و ما هم درباره او رای صادر کردیم. ما که نمی‌توانیم همه بازی‌ها را ببینیم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که حتما باید برنامه 90 خطاهای بازیکنان را نشان دهد تا کمیته انضباطی واکنش نشان دهد افزود: به هر حال این صحنه‌ها باید به نوعی به تصویر کشیده شود. در ضمن کمیته انضباطی متولی دارد و اینکه من پاسخ سوالات شما را می‌دهد دلیل نمی‌شود که به من رجوع کنید! من نه سخنگوی کمیته انضباطی هستم و نه وظیفه دارم که به شما پاسخ دهم بلکه وظیفه من رسیدگی به پرونده‌های کمیته انضباطی است. هر چیزی باید از کانال خودش باشد.

دهمیانی درخصوص اینکه رسانه‌ها در چند وقت اخیر بازی‌های خشن تیموریان را که موجب مصدومیت کولی‌بالی و عشوری بازیکنان استقلال خوزستان و ذوب‌آهن شده منتشر کردند اما کمیته انضباطی واکنشی نشان نداده و انگار تیموریان مصونیت دارد تصریح کرد: اینطور نیست. تیموریان در چند بازی اخیر رفتارهایی داشته که از او انتظار نمی‌رود و طبیعتا عکس‌العمل ما را هم در پی خواهد داشت اما ما در کمیته انضباطی اولویت‌هایی داریم و باید به آنها هم رسیدگی کنیم البته تا جایی که من می‌دانم اعضای کمیته انضابطی در این باره با یکدیگر تبادل نظر کردند و باید مراحل این موضوع طی شود تا رای ما نهایی گردد. انشاءالله رای صادر خواهد شد.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
با این كارها نمی توانید ترمز استقلال را بكشید همانطور كه كیروش هم تا حالا نتونسته!
ع
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
۰
۰
یكم خجالت بكشید ..اون موقع كه شكم وسینه اندو رو به اون حال و روز انداختن هیچكی صداش در نیومد ..اما حالا چون با دوندگی زیاد و بازی محكم وفیزیكی ش حال پرسپولیسو تو دربی گرفت وترس رو به جونشون انداخت حالا میخوان با راه انداختن این جریان با كمك مافیا هاشون دلشون خنك كنن وانتقام بگیرن واسباب محرومیتش رو فراهم كنن تا به استقلال ضربه بزنن چون اون داره كمبودهای خط میانی رو یگ تنه جبران میكنه جای خالی نكونام وبقیه رو پر كرده ولی كور خوندن همیشه رو سیاه شدن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها