مبعلی از یک گوش می گیرد از گوش دیگر در می کند

فیرات: دایی را بردم، قلعه نویی را هم می برم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما باید نفت را می بردیم نه آن که به آنها ببازیم. شاید بازیکنانم احساس بی‌هدفی دارند!
کد خبر: ۶۳۷۸۰۳
فیرات: ما باید برنده می‌شدیم نه نفت

انگین فیرات پس از شکست دو بر یک سایپا مقابل نفت تهران اظهار کرد: حالت ‌واقع بینانه این است که من الان در شوک هستم. تیم سایپا جدا از 10 دقیقه ابتدایی بازی در سایر زمان‌ها بر بازی مسلط بود. ما کاملا حریف را کنترل کرده بودیم و همه چیز دست ما بود. موقعیت های زیادی به دست آوردیم که از دست رفت اما در فوتبال واقعیت دیگری به نام نتیجه وجود دارد که این واقعیت خودش را به ما تحمیل کرد. واقعیتی به نام نتیجه امروز برای ما بسیار سنگین بود چون حق سایپا بود که بازی را ببرد.

 

وی درباره بازی تیم نفت گفت: نفت فقط سعی می کرد از توپ‌های بلند استفاده کند. چیزی زیادی درباره بازی آنها نمی توان توضیح داد اما آنها از موقعیت‌های نداشته دو گل ساختند. الان فقط می‌توانم به تیم نفت تبریک بگویم.

 

سرمربی تیم سایپا با بیان این‌که نمی داند مشکل بازیکنانش چیست اظهار کرد: باید یک بار دیگر به بازیکنانم صحبت کنم البته خیلی نمی‌توانم از دست آن‌ها عصبانی باشم چون بازیکنان سعی کردند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند و تلاش زیادی هم داشتند. متاسفانه مدتی است که ما گل‌های ساده را دریافت می‌کنیم و باید این مشکل را حل کنیم نمی‌دانم که بازیکنان احساس بی هدفی دارند یا مسائلی دیگری وجود دارد. برخی وقت‌ها مربیگری خیلی سخت می‌شود.

 

فیرات در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که در طول مسابقه اعتراض‌ها زیادی به داور مسابقه انجام می‌دادید و آیا از قضاوت او در این بازی رضایت نداشتید اظهار کرد: همواره تلاش می کنم درباره داوری‌ها در بیرون از مسابقه صحبتی نکنم. در باشگاه باید عده‌ای باشند که در این باره صحبت کنند. بنابراین الان که کسی در باشگاه حرفی نمی‌زند لابد همه از این وضع راضی هستند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها