فکر این روزها را کرده بودم

صادقیان: از اوج گرفتن ما ناراحتند

نمی‌دانم از اوج گرفتن پرسپولیس ناراحت هستند یا از اینکه برخلاف تصور آنها، یکسری بازیکن جوان در پرسپولیس اوج گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۳۷۲۶۵
صادقیان: از اوج گرفتن ما ناراحتند

سایت جام جم ورزشی - پیام صادقیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: وقتی به پرسپولیس آمدم و بعد از اینکه توانستم با کمک همبازیانم شرایط خوبی پیدا کنم، فکر چنین روزهایی را می‌کردم ولی راستش را بخواهید فکر نمی‌کردم هجمه علیه من به این شدت باشد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم دلیلش چیست، شاید از اینکه پرسپولیس جان گرفته، ناراحت هستند. شاید هم به خاطر اینکه می‌گفتند پرسپولیس با این نفرات به جایی نمی‌رسید ولی یک دفعه دیدند یکسری بازیکن جوان در حال اوج گرفتن با پرسپولیس هستند، دلخور شده‌اند که اینقدر اذیت می‌کنند. تا خطا می‌کنی، می‌گویند باید محروم بشویم. ناسلامتی ما فوتبال بازی می‌کنیم، پینگ پنگ که نیست، فوتبال هم درگیری دارد.

صادقیان با گلایه مجدد از اینکه روی او حساسیت بوجود آورده‌اند خاطرنشان کرد: چند وقتی است مصاحبه نمی‌کنم. این همه حرف علیه من زدند. آش نخورده و دهان سوخته شدیم و همه جوره با من بازی کرده‌اند. دیگران هزار و یک حرکت و خطا می‌کنند، آب از آب تکان نمی‌خورد. آن وقت کافی است من به یک بازیکن برخورد کنم. جواب این کارها را چه کسی می‌دهد؟ من فقط می‌توانم این آدم‌ها را به خدای بالای سرم بسپارم.

هافبک تکنیکی و موثر پرسپولیس تصریح کرد: در این مدت همه جوره با روح و روان من بازی کرده‌‌اند و طبیعی است که این مسایل روی کار بازیکن تاثیر بگذارد ولی تلاش خواهم کرد برای پرسپولیس همان بازیکنی باشم که کادر فنی و هواداران انتظار دارند.

صادقیان درباره شرایط تیم و بازگشت دوباره به صدر جدول نیز گفت: ما هنوز از کورس عقب نیفتاده‌ایم. بازی‌های سخت استقلال مانده است. البته نه اینکه کار ما آسان است. همین حالا برای چند هفته آینده فشار بازی‌ها زیاد است. این فشردگی کار را سخت می‌کند. هنوز خستگی یک بازی از تن بیرون نرفته باید بازی بعدی را انجام بدهیم ولی فکر می‌کنم مجموع شرایط طوری است که می‌توانیم به صدر جدول برگردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها