کد خبر: ۶۳۷۲۵۱
پژمان نوری:دعا کنید گل بزنم

بازی سختی را مقابل ذوب آهن داریم .در جام حذفی هر تیمی که اشتباه کند حذف می شود به خاطر همین ما باید حواسمان را جمع کنیم تا کوچکترین اشتباهی نداشته باشیم و

به گزارش جام جم ورزشی ، پژمان نوری طی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مسایل مختلف صحبت کرد:
*چه پیش بینی از بازی با ذوب آهن داری؟
بازی سختی را مقابل ذوب آهن داریم .در جام حذفی هر تیمی که اشتباه کند حذف می شود به خاطر همین ما باید حواسمان را جمع کنیم تا کوچکترین اشتباهی نداشته باشیم و بتوانیم با شکست ذوب آهن به دور بعد صعود کنیم.
*در دربی کارت گرفتی یا نه؟
همه فکر کرده بودند کارت گرفتم اما داور به من کارتی نداده بود و با این حساب می توانم در بازی لیگ هم مقابل ذوب آهن به میدان بروم.
*فکر می کنی استقلال در لیگ بتواند قهرمان شود؟
خیلی سخت است اما نشد ندارد .ما اگر نفرات بیشتری در اختیار داشته باشیم و کمتر مصدوم بدهیم می توانیم به قهرمانی برسیم و برای دومین بار عنوان قهرمانی را متعلق به خودمان کنیم.
*از عملکرد خودت در این فصل رضایت داری؟
از اول گفتم هر چقدر زمان بگذرد شرایطم بهتر می شود و الان هم فکر می کنم همینطور باشد.
کی برای استقلال گل می زنی؟
فعلا که خیلی بد شانسم ،خیلی فرصت هایم باید به گل تبدیل می شد اما بد شانسی مانع گلزنی ام شد.به خاطر همین از همه می خواهم که برایم دعا کنند تا برای استقلال گل بزنم.
*تغییر چهره دادی؟
به دلیل فوت خواهر خانمم عزادار بودم و در شهر ما رسم است که تا چهل روز مرد های عزادار نباید ریش هایشان را بزنند به خاطر همین تا 40 روز صبر کردم و الان که مراسم چهلم آن خدا بیامرز تمام شده ریش هایم را زدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها