جباری: قهرمانی ما ارزشمند است

استقلال قهرمان شد پرسپولیس 6 تایی

شانس قهرمانی پرسپولیس دراین فصل از استقلال به طور ناچیزی کمتر است اما به هر حال کادر فنی این تیم امیدواری زیادی به آینده دارند.
کد خبر: ۶۳۷۲۱۶
دایی: با 17 امتیاز از 7 بازی قهرمان می شویم

سایت جام جم ورزشی - محمد دایی عضو کادر فنی پرسپولیس درباره  امتیازهایی که پرسپولیس در مصاف با سه مدعی قهرمانی از دست داده گفت:« این درست که ما در سه بازی آخر خود دو امتیاز گرفتیم و این روند اصلا باب میل ما نبود اما در این میان مسائلی هم وجود دارد. به عنوان مثال در بازی با فولاد، بحث فنی نبود. در آن بازی ما را درگیر دو موضوع کردند. از یک سو آن مسائل برای دو بازیکن کلیدی ما پیش آمد که طبیعی بود روی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد. از سوی دیگر با گل دقیقه 90 روبرو شدیم که بازیکن حریف آن را با دخالت دست به ثمر رساند. البته در این مدت اکثر تیم‌های رقیب ما هم امتیازاتی را از دست دادند.»

وی ادامه داد:«بازی با استقلال را باید می‌بردیم. ما نسبت به حریف برتر بودیم و البته این برتری به کسب نتیجه منجر نشد. این بازی به جهت نداشتن موقعیت مورد انتقاد قرار گرفت ولی پرسپولیس تیمی نبود که دفاع می‌کرد. ما بویژه در نیمه دوم یکپارچه حمله بودیم. در مورد داوری هم نمی‌خواهم بگویم قضاوت بدی انجام شد اما اگر همان طور که بازیکنان ما جریمه می‌شدند به بازیکنان استقلال نگاه می‌شد بعضی بازیکنان استقلال با جریمه‌های سنگین روبرو می‌شدند و شاید همین باعث می‌شد گره بازی باز شود و بازی شکل بهتری بگیرد. قطعا این به سود ما تمام می‌شد که می‌خواستیم حمله کنیم. در این بازی دیدم داور هر جا بود، آندو مثل سایه کنار او بود و مرتب صحبت می‌کرد.»

مربی پرسپولیس گفت:« مساله این است که اکثر دربی‌ها کیفیت لازم را ندارد. دلیل این مساله هم فوتبالی نیست. حتی وقتی یک تیم مثل ما انگیزه لازم برای حمله و پیروزی را دارد، سایر عوامل تاثیرگذار، مانع می‌شوند. در این بازی از مدیر، بازیکن و مربی گرفته تا فدراسیون و سازمان لیگ و داوران تحت فشار زیادی هستند. این فشار مانع از اجرای درست کار می‌شود. به همین دلیل چهار دربی پیاپی هیچ گلی نداشت و همه در این شرایط سهیم هستند. در واقع اکثر عوامل درگیر با این بازی می‌خواهند آنرا به شکلی به پایان ببرند.»

مربی پرسپولیس گفت:« در بی‌کیفیت شدن دربی‌ها، همه سهیم هستند ولی در آخرین بازی، ما تیمی بودیم که حمله می‌کرد و گل می‌خواست. به طور قطع از شرایط سه بازی اخیر راضی نبودیم ولی با کسب 17 امتیاز در هفت بازی بعدی می‌توانیم قهرمان بشویم.»

دایی  که با سایت رسمی پرسپولیس صحبت کرده درباره فاصله امتیازی پیش آمده تا صدر جدول هم گفت:« ما می‌توانیم این فاصله را پر کنیم و برای آن برنامه داریم. استقلال در مقطع پایانی لیگ بازی‌های سنگینی دارد و نسبت به آنها برای کسب امتیاز شرایط بهتری داریم، البته با توجه به اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی روی بدهد ما خودمان باید امتیازات لازم را کسب کنیم. باور من این است که اگر در هفت بازی آینده، هفده امتیاز بگیریم قهرمان خواهیم شد. البته کار سختی پیش رو داریم. بازی‌های فشرده است و این فشردگی برای فوتبال ایران زیاد است ولی ما تلاش خواهیم کرد از این مرحله به خوبی و با کمترین آسیب‌دیدگی برای بازیکنان بگذریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها