لیونل مسی گروه تیم ملی این کشور در جام جهانی 2014 را گروهی سخت توصیف کرد.
کد خبر: ۶۳۶۸۷۲
مسی:‌ایران به سرعت درحال پیشرفت است

 آرژانتین مدعی عنوان قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل در گروه F با تیم‌های نیجریه و بوسنی و هرزگوین و ایران همگروه است و در اولین دیدار خود باید با بوسنی و هرزگوین بازی کند.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، گروه تیمش در جام جهانی 2014 را گروهی سخت توصیف کرد و از تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌های خوب و در حال پیشرفت نام برد.

مسی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «ESPN» درباره گروه آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل گفت: همه می‌گویند که در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم ولی به هر حال ما باید بازی‌هایی را مقابل حریفان خود انجام دهیم. نیجریه تیمی سخت و خطرناک است و مطمئن هستم که بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت. انها مانند شیر زخمی هستند و از اینکه چندین بار برابر ما شکست خوردند ناراحت هستند و می خواهند این روند را جبران کنند.

به گزارش ایسنا مسی درباره ایران و بوسنی دیگر هم گروه های آرژانتین در جام جهانی گفت: بوسنی‌ اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند و تیمی نوظهور به شمار می‌رود و ایران هم تیمی است که به سرعت در حال پیشرفت است. جام جهانی رقابتی پیچیده است و تیم‌هایی که به مرحله پایانی این تورنمنت راه پیدا می‌کنند همگی بهترین هستند، پس برای اینکه به پیروزی برسیم باید تلاش زیادی از خودمان نشان دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها