هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با بحث‌هایی که در مورد من و صادقیان مطرح شد، آبروی‌مان را بردند در حالیکه هیچ عکسی از ما ندارند، امیدوارم دیگر با کسی این کار را نکنند.
کد خبر: ۶۳۶۷۹۵
مسلمان: آبروی ما را که بردید، با دیگران این کار را نکنید

محسن مسلمان هافبک تیم‌ملی فوتبال کشورمان و تیم پرسپولیس پس از اتفاقات اردوی تیم ملی امید سخت تحت فشار قرار گرفت تا حدی که حتی در کوچه و خیابان هم دچار مشکل شده بود اما این بازیکن پس از سکوت 10 روزه‌اش در گفت‌وگویی با  فارس، از اتفاقات تیم‌ملی امید، دربی 78 و شرایط پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

 چرا در دربی 78 به میدان نرفتی؟

بازی نکردم و این هم صلاحدید کار فنی بود و به همین دلیل زیاد دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

 چرا؟ مگر ناراحتی؟

نه، قبل از دربی به دلیل مصدومیت دو روز با تیم تمرین نکردم ولی شرایط خوبی برای دربی 78 داشتم. بالاخره نظر دایی بود که من به میدان نروم و من هم احترام می‌گذارم، ولی مشکلی نداشتم خدا را هم شکر می‌کنم که امتیاز این بازی را از دست ندادیم.

 بازی را چگونه دیدی؟

بازی زیاد چنگی به دل نمی‌زد چون برنده نداشت اما ما به مراتب بهتر از استقلالی‌ها بازی کردیم و حتی چند فرصت هم داشتیم اما توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. خیلی ناراحتم که این همه هوادار دست خالی ورزشگاه را ترک کردند، بالاخره قسمت این بود، آمدیم ببریم اما نشد.

به نظرت چرا دربی‌ها مساوی می‌شوند؟

بچه‌های‌ ما برای مساوی وارد زمین نشدند اما بازی فوتبال است بالاخره روی دربی حساسیت است. چرا نمی‌گویند بازی پرسپولیس با فلان تیم دیگر چرا مساوی می‌شود من خیلی دوست داشتم که هواداران‌مان دست خالی از ورزشگاه بیرون نروند اما نشد و به تیم حریف هم بابت یک امتیاز تبریک می‌گویم. بازی چندان خوبی نبود و فکر کنم به خاطر حساسیت بالا بود.

 دوست داشتی در این بازی، به میدان بروی؟

چراکه نه، کدام بازیکن دوست دارد در دربی بازی نکند اما من تابع دستورات کادر فنی هستم، آماده بازی بودم ولی دایی صلاح دانست که تعویض نکند.

 با این نتیجه راه رسیدن به قهرمانی سخت شد؟

بله کار خیلی سخت شده اما 7 بازی مانده و نمی‌شود از الان هیچ‌چیز را پیش‌بینی کرد. خیلی زود باید این بازی را فراموش کنیم چون فرصتی نداریم که به عقب برگردیم و به بازی‌های قبلی فکر کنیم. استقلال در چهار هفته آینده بازی‌های بسیار سختی را در پیش دارد و برعکس بازی‌های ما به مراتب راحت است البته الان در لیگ برتر بازی سخت و راحت نداریم چون همه تیم‌ها امتیازها برایشان چند برابر ارزش دارد اما امیدواریم استقلال امتیاز از دست بدهد و ما همه بازی‌های‌مان را ببریم تا به هدف‌مان برسیم اما اگر اجازه دهند.

 منظورت چیست؟

خودتان بهتر از همه دیدید که چه حرف‌هایی زدند و چه بلایی سر من و پیام آوردند. سکوت کردیم اما دلمان گرفته بود، سکوت کردیم اما از داخل خودمان را می‌خوردیم، به نظر شما اتفاقات و حرف‌هایی که درباره ما بعد از اردوی تیم‌ملی امید زدند درست بود؟

 منظورت موضوع قلیان است؟

بله، همه‌چیز را آقایان سر من و پیام خالی کردند ما که گفتیم هر کسی فیلمی دارد مدارکی دارد آن را نشان دهد اما همه‌جا اسم ما را مطرح کردند و اتفاقاتی برای ما افتاد که واقعا باید بگویم متاسفم. ما که اصلا در آن ماجرا نه بودیم و نه می‌دانیم ماجرا چیست، سکوت کردیم تا خدایی نکرده برای تیم حاشیه به وجود نیاید اما چرا فدراسیونی‌ها از ما حمایت نکردند.

شاید فکر می‌کردند اتفاقاتی افتاده؟

ما که گفتیم و باز هم می‌گویم هرکسی عکسی دارد، مدرکی دارد نشان دهد اما تو را به خدا با آبروی بازیکنان اینطور بازی نکنید. نمی‌دانم چرا آقایان از داخل فدراسیون که در برنامه‌های تلویزیونی نیز اعلام شد فقط اسم ما دو نفر را مطرح کردند؟ دو هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و ای کاش همه در اهواز بودند و آن شعارها را می‌شنیدند.

 منظورت کدام شعارهاست؟

واقعا سخت بود در بازی فولاد خوزستان چرا هیچ‌کس نپرسید من و پیام چرا خوب نبودیم، 90 دقیقه تا توپ را به توپ ضربه می‌زدیم به ما می‌گفتند قلیانی، برای ما که این حرف‌ها را درآوردند اما آرزو می‌کنم که هیچ‌وقت برای هیچ ورزشکاری این اتفاق پیش نیاید. چرا بدون مدارک لازم اسم ما را اینطور بر سر زبان‌ها انداختند.

خب اعتراض می‌کردید؟

به چه کسی؟ اما الان دارم این حرف‌ها را در قالب یک درد و دل می‌گویم تا مردم همه‌چیز را بدانند. هرجا می‌رویم روی ما اسم قلیانی گذاشتند، خداوکیلی این درست است؟ من برای همه رده‌های تیم‌ملی ۶ تا هفت سال زحمت کشیدم و در لیگ برتر هم بازی کردم اما واقعا درست بود که برخی‌ها از داخل فدراسیون اسم ما را مطرح کنند؟ باور کنید آبروی‌مان رفته، تحت فشار هستیم و وقتی که یکی ما را می‌بیند و این حرف‌ها را می‌زند نمی‌دانم به او چه بگویم. واقعا به نظر من کار آقایان اصلا درست نبود که آبروی ما را اینطور بردند دیگر زیاد دوست ندارم در این‌باره حرف بزنم اما خواهش می‌کنم آبروی ما که رفت برای دیگران این کار را نکنید.

 اصلا اتفاقات اردوی تیم ملی امید چه چیزی بود؟

من اصلا چیزی نمی‌دانم که چه کسی این کار را کرده یا قصد داشت این کار را انجام دهد. ولی همه کاسه کوزه‌ها را سر من و پیام شکستند و این هم لطف آقایان بود. البته همین‌جا جا دارد از همه کسانی که از ما حمایت کردند تشکر کنم لازم است بگویم که حمایت این افراد از ما نشان‌دهنده بزرگواری خودشان بود. نمی‌دانم چرا با ما این رفتار را کردند اما دو هفته بسیار سخت را پشت سر گذاشتم و به همین دلیل در کیفیت بازی من و پیام نیز این موضوع تاثیر داشت.

شاید به خاطر همین موضوع و حساسیت دربی نیمکت‌نشین بودی؟

نه اینطور نبود، آماده بودم ولی باز هم می‌گویم آقای دایی دوست داشتند با همان ترکیب بازی کنند و صلاح دیدند که تعویض نکنند البته من هم مصدومیتی جزئی داشتم ولی برای حضور در دربی مشکلی نداشتم. به نظر آقای دایی احترام می‌گذارم.

 می‌شود از مصدومیتت بیشتر بگویی؟

متاسفانه درون زانویم درد بدی دارم، به دیدار چند متخصص هم رفته‌ام اما باید ببینم که در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 منظورت چیست؟

شاید کارم حتی به جراحی هم بکشد، فعلا همه‌چیز دست خدا است. من در این‌باره حتی با رحمتی هم صحبت کردم.

 چرا رحمتی؟

چون او هم مشکلی مشابه من دارد، از او کمک خواستم حتی در دربی نیز با او صحبت کردم.

از پشت دروازه با رحمتی صحبت کردی؟

بله من پشت دروازه ایستاده بودم که رحمتی به من گفت حال زانویت چطور است. شب قبل چون رحمتی هم همین مشکل را داشت با او تلفنی حرف زدم و او هم یک نوع قرص به من معرفی کرد که از آن استفاده کنم تا کارم به جراحی نکشد البته باید ببینم در آینده وضعیتم چه می‌شود شاید، کارم به جراحی بکشد اما فعلا در این‌باره خبری نیست. من هم به رحمتی توضیح دادم که اگر قرص را بخورم چه اتفاقی می‌افتد که او می‌گفت حالت خیلی بهتر از الان می‌شود البته در مورد مطالب دیگر هم با او حرف زدم.

چه مطلبی؟

وقتی محمد نوری ضربه کاشته را زد همه دودل بودند که توپ به تیر دروازه خورده یا دست رحمتی که او می‌گفت توپ به دستم خورده اما ما می‌گفتیم به تیر دروازه که سر همین موضوع هم با هم صحبت‌هایی داشتیم که جالب بود.

 از کی مصدوم شدی؟

حدود 5 هفته است که شرایطم همینطور است دکتر تیم کاملا در جریان است من هروقت تمرین می‌کنم پایم ورم غیرطبیعی می‌کند حتی به دیدار متخصصان هم رفتم که به من گفتند باید استراحت کنی و فعلا با قرص و آمپول مشکلات را برطرف می‌کنم حالا فعلا با این مصدومیت کنار آمده‌ام اگر شرایطم بهتر بود که هیچ در غیر این صورت مجبورم که خیلی زود جراحی کنم ولی فعلا مشکلی برای کمک به پرسپولیس ندارم و این هم از شانس بد من است.

 

راستی نظرت در مورد درگیری پیام و خلعتبری چه بود؟

 

اتفاق خاصی نبود دیدید که آنها بعدا هم همدیگر را تشویق کردند. فشار دربی بالاست، خلعتبری نمی‌خواست پیام اخراج شود و پیام نیز با توجه به فشار این دو هفته واقعا مثل من سختی کشید. مشکل خاصی نبود.

 

 در پایان اگر حرفی داری بگو؟

فقط امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های آینده به پیروزی‌های شیرین برسیم. ما به دنبال قهرمانی هستیم و ان‌شاءالله به هدفمان خواهیم رسید اما کار خیلی سخت است. من هم فعلا هرجوری شده بدون قرص و آمپول سعی می‌کنم در بهترین شرایطم به پرسپولیس کمک کنم فقط امیدوارم دیگر این بحث قلیان و قلیان‌کشی را تمام کنند به خدا خسته شده‌ایم چون آبرویمان به اندازه کافی رفته است. ما در جام حذفی هم امیدهای زیادی داریم و فقط باید منتظر لغزش حریفان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها