دفاع داور سرخابی از یک تصمیم بحث برانگیز

مظفری‌زاده: خطای صادقیان اخراج نداشت

پیروانی: خداحافظی مظفری زاده شکست دیگری برای فوتبال است

این فوتبال معجزه نمی کند

به علت حواشی‌ که اخیرا به وجود آمده بود بازی به میدان جنگ تبدیل شده بود.
کد خبر: ۶۳۶۵۰۱
این فوتبال معجزه نمی کند

افشین پیروانی  در خصوص تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس و عدم رسیدن دو تیم به گل، اظهار داشت: من در ابتدا باید بگویم برای این فوتبالی که پُر از تهمت و نارواست متأسفم. همین مسائل را به وجود آوردند و بلایی سر مظفری‌زاده که در اوج کار خود قرار داشت آوردند که باعث کناره‌گیری او شد. مربیان پس از باخت به این اندازه دنبال توجیه نباشند، چرا داور را مورد اتهام خود قرار می‌دهند؟

وی ادامه داد: معتقدم مظفری‌زاده یکی از سالم‌ترین داوران ایران است. او داوری باکلاسی دارد و تحصیل‌کرده است اما آنقدر برخوردهای زننده با او داشتند که باعث شد او از قضاوت کناره‌گیری کند. متأسفانه این بازی سرد با خداحافظی مظفری‌زاده که در پایان بازی رقم خورد به اوج خود رسید. از کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون درخواست دارم به این مسائل رسیدگی کنند و برخورد لازم را با خاطیان انجام دهند.

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: دو تیم با مهاجمان کمی وارد میدان شده بودند و اول به دنبال این بودند که گلی دریافت می‌کنند. بلافاصله پس از اینکه توپ را از دست می‌دادند در زمین خود جمع می‌شدند البته کسب این نتیجه پیش از بازی هم قابل پیش‌بینی بود. تیم‌ها برای نباختن وارد میدان شده بودند. هافبک‌ها به مهاجمان اضافه نمی‌شدند. این دربی دیگر اوج دربی‌های کسل‌کننده بود. 90 دقیقه بازی برگزار شد و تنها یک صحنه خطرناک آن هم روی ضربه ایستگاهی به دست آمد.

پیروانی با اشاره به انتخاب محمد نوری به عنوان بهترین بازیکن میدان، تصریح کرد: بازیکنی که فقط روی یک صحنه توانست موقعیت حساس خلق کند آن هم از روی یک ضربه ایستگاهی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد البته نمی‌خواهم بگویم که نوری بازی بدی انجام داد. اما معتقدم که در این بازی عمران‌زاده در تیم استقلال و سیدجلال حسینی در تیم پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشتند. در این بازی بازیکنان به دو گروه تقسیم می‌شدند. گروهی بازی معمولی انجام دادند و گروهی هم بد بودند.

وی ادامه داد: به نظرم باید خوش‌اخلاق‌ترین و بداخلاق‌ترین بازیکنان معرفی می‌شدند. البته در اینکه بازی مساوی تمام شد کادر فنی و بازیکنان را نباید مقصر دانست. حواشی‌ای که در هفته‌های اخیر به وجود آمد و مصاحبه‌های بی‌ربطی که صورت گرفت باعث شد تا شاهد بازی خوبی نباشیم. عکس‌ها، حاشیه‌ها باعث شده بود تا بازی به میدان جنگ تبدیل شود.

پیروانی تأکید کرد: در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد و در کار تیمی مقداری بهتر عمل کرد. البته این بازی واقعا در خور شأن لیگ بود. لیگ ما هم شاداب نیست و علت اینکه سکوهای ما خالی است به همین دلیل است. به هر حال همه چیزمان باید به هم بیاید.

وی در مورد اینکه این تساوی بیشتر به نفع استقلال شده، تأکید کرد: اینکه یک تیم بازنده میدان نبوده خوب است. اگر تیمی شکست می‌خورد شرایط برایش دشوار می‌شد. پرسپولیس هم هنوز امید دارد و می‌تواند در ادامه عملکرد بهتری داشته باشد.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها