دفاع داور سرخابی از یک تصمیم بحث برانگیز

مظفری‌زاده: خطای صادقیان اخراج نداشت

از زحمات سعید مظفری‌زاده باید تشکر کنیم و ناراحتم او از داوری خداحافظی می‌کند. او داوری بود که همه استانداردهای داور بین‌المللی را داشت.
کد خبر: ۶۳۶۴۸۲
قلعه نویی: تمام راه های آنها را بسته بودیم/مساوی سیاسی چیه؟

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش در داربی 78 درباره این دیدار گفت: ابتدا از آقای مظفری‌زاده تشکر می‌کنم، بسیار ناراحتم که از جامعه داوری می‌روند، ایشان همه استانداردهای لازم یک داور بین‌المللی را داشت. او یک انسان باصفا بود و حیف شد که از داوری جدا شد.

 

وی ادامه داد: همچنین از همه نیروهایی که برای این دیدار تلاش کردند، تشکر می‌کنم اما درباره بازی، نیمه اول فوتبال خوبی بازی کردیم اما در نیمه دوم الحق و الانصاف پرسپولیس بهتر بود. البته آن‌ها در گردش توپ بهتر بودند.

 

قلعه نویی گفت: به نظرم از دو هدف‌مان به یکی از اهداف رسیدیم. ما خوشحالیم از اینکه با وجود جدا شدن برخی از بازیکنان از جمع‌مان توانستیم تیم را از لحاظ روحی جمع و جور کنیم. از تماشاگران‌مان تشکر می‌کنم که ما را تشویق کردند و ما توانستیم یک بازی مردانه ارائه دهیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا همچنان تیمش مدعی اصلی قهرمانی است و فکر می‌کند آن‌ها قهرمان می‌شوند یا خیر اظهار کرد: ما از الان باید به ذوب آهن فکر کنیم. وقتی قهرمانیم که جام را بالای سر ببریم. تا فردا استراحت می‌کنیم و از فردا به تیم ذوب آهن فکر می‌کنیم. در انتهای فصل مشخص می‌شود که قهرمان می‌شویم یا نه.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که اگر امکان دارد نام دو بازیکنی که روز گذشته گفته بود برایشان پیشنهاد خارجی آمده را بگوید، گفت: ‌امروز شد سه نفر اما اجازه دهید اسم‌شان را نبرم.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا نبود بازیکنان جدا شده تیمش می‌توان در روند این تیم خللی وارد کند، گفت: نتایج نشان داده که بازیکنان‌مان توانسته‌اند جایگزین‌های خوبی باشند. مصدوم‌هایمان اضافه شده‌اند و ان‌شاءالله می‌توانیم با همین ترکیب کار را جلو ببریم چرا که باقی بازیکنان هم تلاش‌شان را بیشتر می‌کنند.

 

او در پاسخ به سوالی درباره شائبه سیاسی بودن این داربی و نتیجه آن تصریح کرد: نه بابا، خواهشا از این صحبت‌ها نکنید. اگر کاشته محمد نوری به گل تبدیل می‌شد چه؟ اتفاقا جامعه سیاسی ایران دوست داشتند این بازی‌ها برد و باخت داشته باشند تا این حرف‌ها در نیاید.

 

او در پاسخ به سوالی درباره تغییر جای خسرو حیدری و به میدان آمدن غلام‌نژاد اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه دوم فشار بیشتری ایجاد کرد. ما تعویض کردیم تا فشار را خنثی کنیم و توانستیم توپ را در یک سوم دفاعی حریف حفظ کنیم. ما خوشحالیم در این دیدار مهمان بودیم و چند بازیکن‌مان را اخیرا از دست دادیم. اینکه توانستیم اختلاف‌مان را با پرسپولیس حفظ کنیم یکی از اهداف‌ ما بود که به آن رسیدیم. قبول دارم که آنچه که باید مثل استقلال باشیم را امروز ارائه ندادیم که آن هم شاید به خاطر حساسیت بازی بود.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که فکرش برای جایگزینی منتظری و نکونام چیست، بیان کرد: به هرحال یک سری بازیکنان جایگزین این بازیکنان شده‌اند. ساموئل یک خط عقب‌تر می‌رود و ما می‌توانیم روی او در چند پست حساب کنیم. فکر می‌کنم "کبه" هم هفته بعد به ما اضافه شود. تونی هم روز به روز بهتر می‌شود و اگر شرایط تطبیق‌پذیری‌اش انجام شود در آسیا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و فکر می‌کنم از جهت کمبود بازیکن به مشکلی نمی‌خوریم.

 

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که با حواشی تیمش چه می‌کند، اظهار کرد: استقلال هیچ حواشی ندارد و روز گذشته هم پولی به حساب ما ریخته شد و بازیکنان ما به عشق مردم و پیراهن استقلال بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها