قبل از شهرآورد 78 اتفاق افتاد

حمله زیر پوستی رحمتی به منشور اخلاقی!

هنوز هم که هنوز است اجازه ندارم درباره تیم ملی حرف بزنم.
کد خبر: ۶۳۶۳۷۵
حمله زیر پوستی رحمتی به منشور اخلاقی!
به گزارش جام جم ورزشی ، مهدی رحمتی درباره اینکه خط دروازه از دید او چه مفهومی دارد عنوان کرد:خط دروازه خط مرگ است.توپ نباید رد شود.حالا ایرادی ندارد اگر بازیکن رد شود.
وی درباره اینکه آیا خط دروازه سرنوشت او را عوض کرده است گفت:بله،سرنوشت من را خیلی وقت ها عوض کرده است.
دروازه بان استقلال که در آیتم خط قرمز ورزش از نگاه دو حرف می زد ، افزود:یک مدت کابوس من خط دروازه بود.
وی درباره اینکه آیا حاشیه دارد گفت:کی در این مملکت حاشیه ندارد؟حاشیه در اطراف یک آدم بیکار هم هست.به خاطر وضعیت شغلی اش این وضعیت هست و همه از او سوال می کنند.
دروازه بان استقلال درباره اینکه آیا تا به حال کسی را خط خطی کرده است اظهار داشت:نه.
وی درباره اینکه آیا خط خطی شده است گفت:بارها  خط خطی شدم.
رحمتی درباره اینکه چه کسی او را خط خطی کرده است عنوان کرد:دوست ندارم نام ببرم.با شخصتیم بازی شده و بدترین الفاظ را شنیدم.ولی تحمل می کنم.
وی درباره اینکه اگر یک تیم سه نفره داشته باشد به جز خودش دو نفر دیگر هم باشند گفت:برای اینکه حوصله ام سر نرود هاشم بیگ زاده و عمران زاده را می برم.
دروازه بان استقلال درباره اینکه در بحث تیم ملی خودش مقصر بود یا نه گفت:50_50 است.من کسی نیستم که بخواهم جلسه بگذارم.برخی هم شانه خالی کردند و حرف من را نشنیدند.
رحمتی افزود:من نمی توانم حرف بزنم.چون اگر بزنم از هزار و یکجا محروم شوم.نمی توانم در حق باشگاه و خانواده ام و دو تا بچه ام ظلم کنم.هر زمان تصمیم گرفتیم با واقعیت ها روبرو شویم و حرف مان را مردانه بزنیم این بحث ها جوابگو می شود.
وی درباره توپ های لیگ برتر گفت:اگر درباره توپهای لیگ برتر حرف بزنم باید در منشور اخلاقی جواب بدهم.
رحمتی افزود:هنوز هم که هنوز است اجازه ندارم درباره تیم ملی حرف بزنم.اگر اجازه بدهند حرف بزنم شاید دیگر توپی در میان نباشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها