هنگامی که محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به لبنان رفته بود بر سر مزار شهید «عماد مغنیه» رفت و به او ادای احترام کرد و فاتحه‌ای نثار روح آن شهید نمود.23 دی ماه بود که این اقدام انقلابی از سوی ظریف انجام شد و در همان روز تشییع جنازه فردی بود که جنایات سفاکانه او بر هیچکس پوشیده نیست.
کد خبر: ۶۳۵۸۷۵
اقدام انقلابی ظریف آمریکا را برآشفت

حضور ظریف بر سر مزار شهید عماد مغنیه که با از سوی عوامل تروریستی رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسید، در حالی مورد انتقاد و محکومیت آمریکا قرار می گیرد که شارون که چند روز پیش به درک واصل شد، قصاب صبرا و شتیلا بود و ده‌ها جنایت، ترور و کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین را در کارنامه ننگین خود دارد و همچنین طرح‌های حمله به خاک لبنان در زمان او انجام شده است.

در تشییع جنازه این جنایتکار بی رحم «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا شرکت کرده بود. حضور مقام عالیرتبه آمریکایی در این مراسم، نشان دهنده حمایت از اقدامات جنایتکارانه و تروریستی آریل شارون قصاب و سفاکی است که صدها نفر از مردم مظلوم سرزمین فلسطین به دست او کشته شده‌اند اما حضور وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بر سر مزار شهید مغنیه که در راه مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی و به دست سازمان‌های تروریستی اسرائیل به شهادت رسید از سوی «کیتلین هایدن» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید محکوم می‌شود.

این سخنگو شهید عماد مغنیه را عامل برخی اقدامات تروریستی وحشتناک نامید که به کشته شدن صد‌ها بی‌گناه از جمله شماری از شهروندان آمریکا انجامید!

کیتلین هایدن بدون اشاره به این که عماد مغنیه چگونه و به دست چه گروه‌های تروریستی به شهادت رسیده است به مواردی اشاره می‌کند هیچ واقعیت نداشته به خاطر این که حزب الله لبنان در این کشور از محبوبیت بالای مردمی برخوردار است چون در مقابل تهدیدات و حملات رژیم صهیونیستی تنها حزب الله لبنان است که می‌تواند مقابله کند و ارتش این رژیم را شکست دهد.

از سوی دیگر این سخنان و مواضع دخالت در امور داخلی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران است و موضوعی نیست که به آمریکا ارتباطی داشته باشد.

آمریکا، اقدام وزیر امور خارجه ایران، در قرار دادن تاج گل بر قبر عماد مغنیه یکی از فرماندهان نظامی سابق حزب‌الله لبنان را محکوم کرده است.

هایدن در ادامه مواضع مداخله جویانه خود نسبت به ایران ادامه داده است؛ اقدام به بزرگداشت شخصی که در چنین اقدام‌های وحشیانه‌ای شرکت داشته و سازمانش همچنان به فعالیت‌های تروریستی خود در سراسر جهان با تمام توان ادامه می‌دهد، پیامی نادرست مخابره می‌کند و تنها به افزایش تنش در منطقه می‌انجامد.

آمریکا که حامی و مدافع اصلی رژیم جعلی اسرائیل است، چگونه می‌تواند اینگونه سخن بگوید بدون این که توجه داشته باشد رژیم صهیونیستی عامل همه ناامنی‌ها و جنایاتی است که در منطقه روی می‌دهد.

چندین اقدام تروریستی در خاک ایران اتفاق افتاده است که عوامل رژیم صهیونیستی در آن دست داشتند اما آمریکایی‌ها هیچگاه این اقدامات را محکوم نکردند و حتی کوچکترین موضعی در قبال آن نگرفتند و اکنون به خاطر اقدام انقلابی وزیر خارجه کشورمان اینگونه برآشفته‌ می‌شوند.

آمریکایی‌ها شاید تصور می‌کنند که به خاطر توافقنامه هسته‌ای که میان ایران و 1+5 انجام شده است می‌توانند در هر زمینه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف کنند.

شاید اینگونه موضع گیری از سوی مقامات کاخ سفید برای مرحله بعد فشار بر ایران باشد. پیش از این نیز رسانه‌های آمریکایی مسائل و مواردی را درباره زیاده‌خواهی‌های آمریکا مطرح کرده بودند که در آن موضوع حزب الله و ایران گنجانده شده بود.

اما اقدام انقلابی ظریف با حضور بر سر مزار شهید مغنیه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه دست از حمایت مقاومت و جهاد مقدس مردم فلسطین و حزب الله لبنان بر نمی‌دارد.

هایدن باید متوجه باشد که اقدامات آمریکا در حمایت از جنایات رژیم جعلی اسرائیل پیام نادرستی مخابره می‌کند و باعث افزایش تنش در منطقه می‌گردد. و اکنون هم سکوت حمایت آمیز دولتمردان آمریکایی از مداخلات آل سعود و اقدامات تروریستی این رژیم در منطقه نشان دیگری از این است که آمریکایی‌ها همواره از تروریزم و ایجاد ناامنی در منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) حمایت کرده و از اهداف سیاسی راهبری آمریکا است.

محمد صفری-جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دانشجوی ایرانی
Netherlands
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
۰
۰
آمریكا و كاخ سفید غلط می كند كه اعتراض كند , آمریكا مظهر تروریست جهانی است از دید آمریكا تروریست به دو بخش تقسیم می شود تروریست خوب و تروریست بد , دوران قلدری آمریكا به پایان رسیده است چون امروز ملتهای جهان بیدار شدند . آمریكا غلط می كند كه در امور داخلی و سیاسی ایران دخالت كند زیر پا خواهیم گذاشت و پوزه آمریكا را به خاك خواهیم مالید
یك دانشجوی دیگه
United Kingdom
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
۰
۰
معاون وزیر امور خارجه روسیه هم در مراسم خاكسپاری شارون ملعون حضور داشته!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها