بسکتبال با طعم پاپ کورن برای رییس جمهور سابق آمریکا

"کلینتون" تماشاگر ویژه NBA! /تصاویر

انتخاب برترین ها بر اساس واقعیت ها

ظلم فوتبال و بسکتبال در حق والیبال

سال رو به پایان است و بنا به رسم معمول باید در ورزش برترین ها را انتخاب کرد. بی شک انتخاب بر اساس واقعیت ها به ورزش کمک می کند.
کد خبر: ۶۳۵۸۶۶
ظلم فوتبال و بسکتبال در حق والیبال

به گزارش جام جم ورزشی ، ورزش ایران در سال 1392 با اشک ها و لبخندهای زیادی روبرو بود . از مشکلات داخلی فدراسیون ها و کمبود منابع مالی تا درخشش تیم های والیبال ، بسکتبال و فوتبال همه برگ دیگری از تاریخ ورزش ایران را در این سال ثبت کردند اما در ماههای پایانی امسال باید در نظر سنجی ها و انتخاب برترین ها دقت داشت و برترین ها را به معنای واقعی برگزید.

اخیرا در فاصله دو ماه و ده روز تا پایان سال یکی از این انتخاب ها صورت گرفت که اعلام نتایج آن در حالی که هنوز زمان نسبتا زیادی تا پایان سال باقی مانده نشان از دستپاچگی گردانندگان آن دارد. در این انتخاب ها مدیران برتر به همراه ورزشکاران برگزیده شدند که نام های برخی مدیران تامل برانگیز است. محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال به همراه داورزنی و کفاشیان و خسروی وفا به عنوان مدیران برتر انتخاب شدند که درباره داورزنی و خسروی وفا مدیران موفق فدراسیون های والیبال و جانبازان حرفی نیست اما انتخاب کفاشیان و مشحون با رعایت کدام اصول و معیارهای مدیریتی بوده است؟

فدراسیون های فوتبال و بسکتبال در زمینه برگزاری لیگ،بدترین لیگ ها را برگزار می کنند که حتی سرمربی تیم ملی فوتبال حاضر نمی شود از بین بازیکنان این لیگ نفرات ملی پوش خود را انتخاب کند بلکه تمام انرژی خود را روی بازیکنان شاغل در سایر لیگ ها معطوف می کند.حاشیه های فراوان فوتبال اظهر من الشمس است.نمونه آخر تیم زیر 22 ساله های ایران که در بازی های قهرمانی آسیا بسر می برد و گفتن درباره این تیم تکرار مکررات است.یا بسکتبال که 10 سال است بازیکنان تیم ملی آن تغییر نکرده اند و همان تیم قهرمان آسیا در 8 سال گذشته بار دیگر قهرمانی خود را تکرار کرد اما مدیریت بسکتبال در ساماندهی رویداد بزرگ داخلی یعنی لیگ برتر بسکتبال ناتوان بوده است و امسال یکی از بی کیفیت ترین لیگ های بسکتبال در حال برگزاری است.

آیا مدیریت یعنی اینکه ما از قدرت به سمت ضعف گام برداریم و هر ساله شاهد از بین رفتن سرمایه و پشتوانه های مان باشیم؟ آیا علم و هنر مدیریت این نیست که کارها توسط دیگران به بهترین شیوه ها انجام داده شود و به سمت کیفی تر کردن کارها گام های اساسی برداشته شود؟

فدراسیون های والیبال و جانبازان و معلولین در نظام مدیریتی خود کاملا ثابت کرده اند به ثبات بخشی و توسعه پایدار پایبندند و در حوزه طرح های راهبردی به نحوی شایسته ورود کرده و با عملیاتی کردن برنامه ها موفقیت های بزرگی رقم زده اند.انتخاب مدیران فوتبال و بسکتبال در کنار کارهای بزرگی که در والیبال ایران در چند سال گذشته به انجام رسیده است در واقع ظلم بزرگ به این ورزش بوده و جا دارد در انتخاب برترین های ورزش ایران دقت نظر بیشتری صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها