«قندپهلو» ویژه ایام وحدت با حضور طنزپردازان ادبیات کشور و اهالی هنر به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۶۳۵۵۱۴
«قندپهلو» ویژه هفته وحدت

نشست سری دوم برنامه "قندپهلو" با حضور "اسرافیل علمداری" قائم مقام شبکه آموزش، امیر خان‌محمدی مدیر روابط عمومی شبکه آموزش، "امیر قمیشی" تهیه کننده برنامه "قندپهلو" و "رضا رفیع" مجری برنامه "قندپهلو" در شبکه آموزش برگزار شد.
 
"
امیرقمیشی" در بخش اول این نشست درخصوص برنامه "قندپهلو" افزود: سری اول "قندپهلو" همزمان با ماه مبارک رمضان به روی آنتن رفت و بازهم سعی داشتیم که سری دوم این برنامه در ماه رمضان سال آینده پخش شود که با استقبال مخاطبان امشب قسمت سوم برنامه "قندپهلو" به روی آنتن می‌رود.
 

وی اظهار داشت: در سری جدید آیتم (نور، صدا، دوربین، لبخند) سکانس فاخر و ماندگاری را از سینمای کشور پخش می‌کنیم و شرکت‌کنندگان در این بخش برداشت خود را از سکانس مربوطه به صورت شعر بیان می‌کنند.
 

قمیشی بیان کرد: در بخش دیگری یک کاریکاتور با موضوعاتی چون محیط زیست، مهارت‌های زندگی، آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی نمایش داده شده و شرکت‌کنندگان این بخش کاریکاتوری را به عنوان یک اثر ترسیمی تبدیل به یک طنز منظوم می‌کنند.
 

وی بیان کرد: به همت "رضا رفیع" و با مشارکت فرهنگسرای اندیشه رقابت مردمی را در این فرهنگسرا با حضور چشم‌گیر مخاطبان در یک روز برفی برگزار کردیم که این بخش از سری مجموعه "قندپهلو" 17 ربیع‌الاول همزمان با هفته وحدت به روی آنتن می‌رود.
 

وی با اشاره به اینکه "ناصرفیض" و "شهرام شکیبا" به عنوان داوران برنامه و "ابوالفضل زرویی نصرآباد" به عنوان داور مهمان در برنامه حضور دارد، گفت: رامین ناصر نصیر در این برنامه نه به عنوان بازیگر و کارگردان بلکه به عنوان مترجم ضرب‌المثل‌های اسپانیایی و مکزیکی در برنامه حضور دارد.

وی در ادامه بیان کرد: این برنامه از آنجایی که محدود به صنف، جن و گروه خاصی نبوده از استاد دانشگاه گرفته تا افرادی که شغل آزاد دارند نیز به عنوان شرکت کننده در برنامه حضور دارند.

رضا رفیع در بخش دیگری از این نشست افزود: "لبخند منتشره" عنوان آیتم جدیدی در برنامه قندپهلو بوده که مخاطبان را در جریان جدیدترین کار منتشر شده در حوزه کتاب قرار می‌دهد.

همچنین در آیتم "طرح‌وشرح" برای مخاطبان یک کاریکتاتور را به نمایش می‌گذارند.

رفیع افزود: در این برنامه با تغییراتی که در طراحی دکور ایجاد کردیم با توجه به تغییر فصل از رنگ زرد و بنفش در ساخت دکور بهره بردیم.

وی بیان کرد: برنامه قندپهلو در 15 قسمت ساعت 21 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

همچنین در پایان این نشست کله قندهایی تزئین شده به عنوان یادواره این برنامه به خبرنگاران اهدا شد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها