آسیب‌های مصرف مواد مخدر در حال افزایش است

بیداد مخدر «گل» در میان زنان و دختران جوان

هر دم از این باغ بری می‌رسد! فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۲ کیلوگرم ماده هروئین پودری شکل معروف به «گُل» خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۲۵۳

سردار بهمن امیری مقدم اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس خراسان رضوی در جریان فعالیت باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی قرار گرفتند و پس از تحقیقات تخصصی مشخص شد اعضای این باند مواد مخدر از تهران به مشهد منتقل می‌کنند و به فروش می‌رسانند.

به گزارش جام جم سرا به نقل از قدس آنلاین، وی ادامه داد: ماموران پلیس همچنین متوجه شدند اعضای این باند قصد دارند محموله‌ای را به مشهد منتقل کنند که پس از زیر نظر گرفتن اعضای این باند موفق شدند خودروی قاچاقچیان را در حوالی میدان حافظ مشهد شناسایی و در بازرسی خودرو موفق شدند ۱۰ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر شیشه را کشف و دو قاچاقچی را شناسایی و دستگیر کنند. پلیس مخفیگاه عوامل این باند را در مهدی آباد شناسایی کرد و در عملیاتی ضربتی ۶ کیلوگرم ماده مخدر کریستال به همراه دو کیلوگرم هروئین پودری معروف به مخدر «گُل» کشف و ضبط شد.
به گفته وی در این زمینه دو نفر دیگر از عوامل باند شناسایی و دستگیر شدند، سه دستگاه خودرو از متهمان نیز شناسایی و توقیف شد و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها