مزاحم تلفنی وقتی موفق به برقراری ارتباط با دخترجوان نشد، با همدستی دو نفر از دوستانش وی را ربود و با انتقال به خانه‌ای، مورد آزار و اذیت قرار داد.
کد خبر: ۶۳۵۱۷۰
مزاحم تلفنی، دختر جوان را ربود

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش دختر جوانی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، از دو مرد به اتهام آدم‌ربایی و همدست دیگر آنها به‌اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی گفت: چند هفته پیش مردی با گوشی تلفن‌همراهم تماس گرفت و مدعی شد مرا در محله‌شان دیده و به من علاقه‌مند شده و خواست با هم دوست شویم، اما در پی تماس‌‌های بعدی او متوجه شدم، قصد مزاحمت دارد.

وی اضافه کرد: مرد مزاحم با ارسال پیامک‌هایی، مرا تهدید می‌کرد اگر با وی ارتباط دوستی برقرار نکنم، زندگی‌ام را تباه خواهد کرد.

شاکی یادآور شد: روز حادثه در خیابان یک خودروی پراید راهم را سد کرد و سه سرنشین آن به من حمله‌ور شدند و یکی از آنها گفت من همان فردی هستم که می‌خواستم با تو دوست شوم. حالا که خواسته‌ام را قبول نکردی، باید با ما همراه شوی.

وی خاطرنشان کرد: آنها کتکم زدند و با تهدید چاقو مرا به خانه‌ای منتقل و دو همدست مزاحم تلفنی، محل را ترک کردند و مرد مزاحم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکی گفت: از ترس آبرویم، موضوع را با خانواده‌ام درمیان نگذاشتم تا این که مرد آزارگر با من تماس گرفت و تهدید کرد اگر از وی و دوستانش شکایت کنم، تصاویری را که با دوربین مخفی فیلمبرداری کرده است، در شهر پخش و سی دی آن را نیز برای خانواده‌ام ارسال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تماس وی، چند نفر از دوستانم گفتند از مرد جوانی شنیده‌اند که من مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام. من هم موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و برای شکایت از متهم و دو همدستش، اقدام کردم.

بنا بر این گزارش، با تشکیل پرونده و چهره‌نگاری رایانه‌ای از مرد آزارگر و دو همدستش، جستجوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران برای دستگیری آنها آغاز شد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
سلام
تا كی باید در مملكت اسلامی شاهد چنین مواردی باشیم.تا كی هتك حرمت.تا كی....
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
تومنطقه شهریار و رباط كریم خیلی جرم و جنایت میشه چرا مسولین كاری نمیكنند .اینجور آدمهای كثیف روتو ملاء عام اعدام كنید تادرس عبرت شود
صدرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
من از كار این آدم كثیف دفاع نمیكنم ولی بعضی از دختران و خانم ها هم واقعا با وضع زننده ای از خانه بیرون میان كه باعث جلب توجه این انسان های هوسران میشن به نظرم باید تذكری هم به دختران جوان داد.
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
اعدام اعدام اعدام
منتقد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
آخه مرد مزاحم شماره تلفن همراه شما را از كجا آورده ؟ غیر از اینه كه خودت بهش دادی
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
بیجا كردی كه باهاش دوست شدی اینم نتیجه اش
گذری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
۰
۰
از دوستام شنیدم مرد جوانی گفته تو را آزار و اذیت كرده اند . اگر این دوستاتند كه با اون ارازل و اوباش رابطه دارند پس ریگی به كفش خودت هم هست .
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
۰
۰
خدا لعنت كنه دختر بد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها