تراژدی در ساخت ورزشگاه جام جهانی

جام جهانی برزیل باز هم قربانی گرفت

فرناندا لیما همان مجری خبرساز مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل قرار است در مراسم انتخاب برترین بازیکن دنیا در زوریخ هم حضور داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۴۳۸۱
باز هم سر و کله مجری منشوری پیدا شد!

سایت جام جم ورزشی- این مجری زن که به دلیل نوع پوششی که در مراسم قرعه کشی جام جهانی به کار برده بود مورد انتقاد مجازی بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته بود قول داده است که در مراسم انتخاب برترین های فوتبال دنیا که قرار است بیست و سوم دی ماه برگزار شود طوری لباس بپوشد که بیننده های ایرانی ناراحت نشوند.

خبر دیگری که از زوریخ به گوش می رسد این است که در مراسم انتخاب برترین بازیکن دنیا در سال 2013 پنج اسطوره بزرگ فوتبال دنیا حضور خواهند داشت.

طبق اعلام سایت فیفا امسال قرار است از 5 نسل افتخار‌آفرین سلسائو که قهرمان جام جهانی شده‌اند نمایندگانی در مراسم معرفی برترین‌های دنیای فوتبال در زوریخ حضور داشته باشند که این 5 نفر عبارتند از: پله (قهرمان جام‌‌های جهانی 1958، 1962 و 1970)، آماریلدو (قهرمان جام جهانی 1962)، کارلوس آلبرتو (قهرمان جام جهانی 1970)، به‌به‌تو (قهرمان جام جهانی 1994) و رونالدو (قهرمان جام‌‌های جهانی 1994 و 2002).

مراسم اهدای توپ طلای سال 2013 را رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند و سرمربی پیشین تیم لس‌آنجلس گلکسی آمریکا در کنار فرناندا لیما، مجری جنجال‌آفرین مراسم قرعه‌‌کشی جام جهانی 2014 اجرا خواهند کرد.

در مراسم انتخاب برترین‌های دنیای فوتبال در سال 2013، فرانک ریبری، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در بخش بهترین بازیکن مرد، نادین آنجرر، مارتا و ابی ومباک در بخش بهترین بازیکن زن، سرالکس فرگوسن، یوپ هاینکس و یورگن کلوپ در بخش بهترین مربی مرد و پیا سونداگ،‌ رالف کلرمان و سیلویا نید در بخش برترین مربی زن نامزدهای نهایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها