برای خوردن یک استیک 2 کیلویی در کمتر از 3 دقیقه باید آرواره هایی قوی تر و دندان هایی تیز تر از شیر داشت. این زن دارای همین خصوصیات است.
کد خبر: ۶۳۴۳۲۸
زنی که دست شیر را از پشت بست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هامر، هنگامی که مولی شویلر آمریکایی را با آن هیکل لاغر و استخوانی ببینیم حتی نمی توانیم تصور کنیم که او قادر به خوردن یک نان باگت کامل باشد. اما چنین تصوری کاملا غلط است.

مولی در رستوران سیلرز الد کانتری کیچن شهر پورتلند آمریکا دقیقا در مدت 2 دقیقه و 44 ثانیه یک استیک از گوشت گاو به وزن خالص 2 کیلو گرم را خورد. تازه پس از خوردن این مقدار گوشت مولی به سراغ سیب زمینی سرخ کرده ،​نان و سالاد رفت.

بعید است که حتی یک شیر بتواند در ظرف چنین مدت کوتاهی این مقدار گوشت را بخورد. در ضمن باید یادآوری کرد که یک ببر سیبری در روز حدود 8 کیلو گوشت می خورد. البته ببر سیبری بیش از 300 کیلو وزن دارد اما با مشاهده مولی می توان تخمین زد که وزن او باید چیزی بین 60 تا 65 کیلو گرم باشد.

رکورد قبلی خوردن یک استیک 2 کیلو گرمی متعلق به مردی به نام پیتر زروینسکی بود که توانست در مدت 6 دقیقه و 48 ثانیه این مقدار گوشت را بخورد. درواقع ، مولی شویلر رکورد این مرد را نشکست بلکه ترکاند.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
چهارشنبه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
۰
۰
حالم بهم خورد
barat..2011@yahoo.com
Australia
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
۰
۰
اﺩﻣﻬﺎی ﻻﻏﺮ اﺷﺘﻬﺎی ﻓﺮاﻭاﻥ ﺩاﺭند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها