درباره پیام صادقیان و مصاحبه های اخیرش

فوتبالیستی که زیادی پز می دهد!

پول که از پارو بالا می رود هر کاری می توان با آن انجام داد از خرید ساعت های چند میلیونی تا لباس های مارک دار و گران قیمت.
کد خبر: ۶۳۴۰۹۶
فوتبالیستی که زیادی پز می دهد!

سایت جام جم ورزشی- با پول زیاد همه کار می توان کرد، اشکالی هم ندارد اما وقتی ماجرا "اشکال دار" می شود که یک فرد بخواهد با پول های باد آورده اش پز بدهد، نمونه اش همین پیام صادقیان هافبک خلاق پرسپولیس است که تا این هفته از لیگ ستاره نخست تیمش لقب گرفته است. پیام صادقیان در هفته های اخیر مصاحبه های متعددی کرده است که یک ویژگی مشترک این مصاحبه ها پز دادن او به چیزهایی است که قبلا خواب آنها را نمی دیده است. در حالی که همواره به حذر از اسراف توصیه شده صادقیان خیلی راحت می گوید که ماهانه 15 میلیون تومان خرج خرید لباس می کند و اینکه ساعتی که بر دست دارد بیش از 10 میلیون تومان می ارزد. او از سکونت خود در یکی از برج های بالا شهر می گوید و حتی مدل گوشی گران قیمتش را با جزئیات تشریح می کند. اشاره کردن به این موضوعات فقط یک دلیل می تواند داشته باشد، بی ظرفیتی در مقابل پول های بادآورده موجود در فوتبال ایران!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سروش
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
۰
۰
باید هم با جیب مردم و بی كفایتی مدیران اقایان اینجوری نمك به زخم مردم بپاشند ایا بیت المال باید اینگونه صرف شود ...
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
۰
۰
پیام جان یه وقت لیز نخوری
milan for ever
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
پول مردمو میخورن عیبی نداره.ولی باید بدونن كه خدایی هم هست.نمیدونن.اونموقع این خانم میاد میگه پیام جان لیز نخوری!تو دیگه كی هستیو كجا داری میری!

نیازمندی ها