سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال خوزستان مثل هوای بهاری است و مواقعی خوب و زمان‌هایی بد است.
کد خبر: ۶۳۴۰۶۸
قلعه نویی : ما قطار در حرکتیم ، سنگ زدن کار آنهاست

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی استقلال خوزستان یک مسابقه خاص است. هم ما و هم آنها به امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داریم. استقلال خوزستان مثل هوای بهاری است. یک زمان خوب است و یک زمان عملکرد بدی دارد. در بازی رفت با فوتبال زیبا پیروز شدند هر چند که یک گل سالم ما و یک پنالتی گرفته نشد. استقلال کادرفنی و بازیکنان قوی دارد. به نتیجه قبلی این تیم نگاه نمی کنیم. ما استقلال هستیم و برای حفظ جایگاهمان با همه نفرات به میدان می رویم و کاری به دربی نداریم. این سه امتیاز اهمیت زیادی دارد. استقلال خوزستان ایمان مبعلی دارد که در اکثر بازی ها بوده و مهره اثرگذاری بوده است.

وی افزود: مبعلی به نظر من یکی از بازیکنان کلیدی تیم است. اگر خط هافبک ما به خوبی پرس کند و ارتباط با مهاجمان حفظ کنیم به اهداف خود می رسیم.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که در مورد شایعه جدایی برخی از بازیکنان این تیم شنیده می شود عنوان کرد: اصطلاحی وجود دارد که ساکت می گفت به قطار در حال حرکت سنگ می اندازند. تا قبل از حضور در صدر جدول این شایعات نبود حالا که در صدر هستیم این حرف ها را می زنند. عده ای با قلعه نویی و عده ای با استقلال و ... مشکل دارند. اگر بازیکن پیشنهادی دارد و با استقلال قرارداد دارد باشگاه خواهان باید پیشنهاد خود را به استقلال بدهد. آن وقت با در نظر گرفتن این موارد انتقال انجام می شود. بحث نکونام همین مورد بود و به این موضوع ورود کرد که درست نبود و ما تکلیف خود را انجام می دهیم. هر چه خدا بخواهد همان می شود.

وی در موردمصدومان تیم گفت: مصدومان تیم هنوز اضافه نشدند و محرومان ما و تونی اضافه شدند. جا دارداز دکتر نوروزی و خانم محمدی و تیم پزشکی تشکر کنیم که در کمترین زمان مصدومان باز می گردند.

وی ادامه داد: طبیعی است وقتی بازیکنی از قاره دیگر می آید شرایط سختی داشته باشد. تونی از یک قاره دیگر آمده و هنوز تطبیق پذیری زمان او انجام نشده او نیاز به زمان دارد تا کمک کند.

قلعه نویی در مورد عدم کارت بازی این بازیکن گفت: فکر می کنم کارت بازی او فردا صادر می شود و فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. ماجدی پیگیر این موضوع است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه برخی باشگاه ها از جمله استقلال و پرسپولیس بازیکنانی جذب کرده اند که بازی به آنها نرسیده است، گفت: نمی دانم آیا اکنون وقت جواب دادن به این سوال هست یا نه. قلعه نویی و همکارانش بازیکنانی را می گیرند که بر اساس افکارشان باشد. چه این بازیکن بازی کرده باشد چه نه. وقتی در تراکتور و سپاهان بودن نفراتی اضافه کردم که در زمکان حضورشان کمک کردند. در نیم فصل گذشته بازیکنانی با سلام و صلوات به یک تیم رفتند که کارآیی نداشتند و این دلیل عدم کارآیی نیست. مهرداد اولادی تا قبل از مصدومیت خوب بود. غلام نژاد و کبه نیز همین طور البته کبه مصدوم شد.

قلعه نویی در مورد جدایی پژمان منتظری و اینکه او توانایی استفاده از بازیکنان امید را دارد، گفت: وقتی کارمان را آغاز می کنیم یک برنامه و پلن کاری داریم. برای همه لحظات برنامه ریزی می کنیم. ما امسال مشکلات خاصر خود را داشتیم و عمده کار عدم بدنسازی و در اختیار نبودن نفرات کامل بود. چند هفته ای است که با تمام موجودی کار می کنیم و به امید خدا نتایج خوبی گرفتیم. گروه ما با برنامه کار می کند و اینکه دیگر چه نتیجه ای رقم می خورد به خدا بستگی دارد. ما تلاش می کنیم تا در طول مسیر موفقیتی باشد قلبا می گویم که شاید نقش من از همه کمتر باشد. ما یک مجموعه هستیم و اگر در فوتبال تیم درونی و تیم بیرونی هماهنگ نباشد نتیجه خوبی نمی دهد. سال قبل قهرمان شدیم و بین 4 تیم آسیا رفتیم در امار دیروز تیم سوم آسیا و شصت وهفتم جهان شدیم و اگر اتفاقات اول فصل نمی افتاد عده ای از تیم نمی رفتند و مطمئنا می توانستیم قهرمان آسیا شویم.اگر موفقتی رقم خورده تمامی اعضای تیم در آن نقش داشتند و شاید نقش من از همه کمتر بوده است.

وی در مورد آرش برهانی و اینکه آیا او به تیم باز می گردد خاطر نشان کرد: سرمربی نه قدرت دارد و نه می تواند بازیکنی را اخراج کند. کادرفنی م یتواند بازیکن را ممنوع التمرین کند که این کار را انجام دادیم. برهانی غیر اخلاقی انجام داد. فردا کمیته انضباطی تشکیل می شود و برای اینکه برهانی آسیب نبیند درخواست کردیم تمرینات خود را به صورت اختصاصی انجام دهیم. او برای استقلال 99 گل زده و اگر یک گل دیگر بزند صد گله می شود هر چند که زمان این کار زیاد بوده است اما اتفاق بزرگی هست.یک سوال دارم و این است که یک دقیقه ماندن با عزت بهتر است ماندن با ذلت است. هر کسی بخواهد اصول را زیر پا بگذارد برخورد می کنیم. آرش کار غیر اخلاقی انجام داد و با او برخورد کردیم و امیدوارم این مسئله حل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها