کمند امیرسلیمانی در بخشی از گفتگوی خود با ویتامین 3 اظهار کرد: قرار است دیگر در ایران بمانم و بیشتر کار کنم بنابراین برای زندگی به دوبی برنمی‌گردم. اما اکنون همسر و پسرم آنجا هستند.
کد خبر: ۶۳۳۲۴۷
کمند امیر سلیمانی: دیگر برای زندگی به دوبی برنمی گردم/ عکس حضور سپند و کمند در برنامه ویتامین 3

برنامه «ویتامین3» که از آغاز هفته سری جدید خود را با اجرای سیدعلی ضیاء آغاز کرده است، روز گذشته میزبان کمند و سپند امیرسلیمانی بود که آلودگی هوا پدرشان بازیگر پیشکسوت سعید امیرسلیمانی را راهی بیمارستان کرده است. آنها انتقاداتی در این خصوص داشتند و به این نکته اشاره کردند که ضربان قلب پدر به 25 در دقیقه رسیده بوده است.

 

/Media/Image/1392/10/17/635247096218418851.jpg

 

کمند امیرسلیمانی در بخشی از گفتگوی خود با ویتامین 3 اظهار کرد: قرار است دیگر در ایران بمانم و بیشتر کار کنم بنابراین برای زندگی به دوبی برنمی‌گردم. اما اکنون همسر و پسرم آنجا هستند.

سپند نیز تصریح کرد: متاسفانه تهیه کننده‌ها پول ما را نمی‌دهند. ما هنوز مستأجر هستیم و با این اوضاع بد مالی و اجبار برای جابجایی محل زندگی،‌ شرایط بچه دار شدن هم سخت شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مقصر همه اتفاقات ما هستیم. مقصر کم آبی ماییم چون ما آب مصرف می‌کنیم. اگر گاز کم است تقصیر ما است و هوا هم اگر ما نباشیم خوب می‌شود!

خواهر و برادر در این نشست تأکید کردند بهتر است مجری‌ها کار خودشان را انجام دهند. کمند نیز که در کارنامه‌اش سابقه اجرا به چشم می‌خورد، اعتقاد داشت ما مجریان خوبی داریم.

سپند هم معتقد بود مجری‌ها نباید بازی کنند چون وقتی برای بازی می‌آیند، فضای کار دچار مشکل می‌شود.

در ادامه عکسی از دوران کودکی کمند با لیلا حاتمی نشان داده شد و او تأکید کرد لیلا حاتمی دوست خوب او است و شکر خدا در زمینه‌های مختلف موفق است.

وی افزود: خوشحالم مردم هنوز "پدرسالار" را به خاطر دارند و حتی مرا به اسم آذر می شناسند. این سریال 20 سال پیش پخش شد اما مردم طوری برخورد می‌کنند انگار سال گذشته آن را دیده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها