وقتی نداشتن ظرفیت دردسرسازی می شود

افزایش نگران کننده رسوایی اخلاقی فوتبالیست ها

برخی از بازیکنان مطرح قدر شهرت و محبوبیت خود در میان هواداران را نمی دانند تا گاهی اوقات باعث ناراحتی دیگران شوند.
کد خبر: ۶۳۳۱۵۹
اشک های دختر هوادار  برای بازیکن مغرور

سایت جام جم ورزشی- دختر نوجوان و هواداری که برای دیدن آقای (...) بازیکن مورد علاقه اش که در یکی از تیم های پرطرفدار پایتخت بازی می کند از ورامین سه روز پیاپی به تهران آمده بود در نهایت با رفتار زشت و زننده این بازیکن با چشمانی اشکبار راهی خانه اش شد. این دختر هوادار هر روز با طی مسافتی طولانی از ورامین به تهران می آمد و به امید دیدن و صحبت کردن با بازیکن مورد علاقه اش بیش از دو ساعت در جلوی در ورودی ورزشگاهی که تیم آن بازیکن در آن تمرین می کرد در سرما می ایستاد. این دختر در نهایت در روز سوم موفق به دیدن این فوتبالیست شد اما برخورد زننده این بازیکن اشک او را در آورد. ماجرا از این قرار است که دختر هوادار به او نزدیک می شود و تقاضای عکس و امضا می کند که فوتبالیست نمی پذیرد. هنگامی که اصرار این هوادار بیشتر می شود بازیکن مزبور به او می گوید که "برود پی کارش!" . هنگامی که یکی از خبرنگاران به این بازیکن توضیح می دهد که این دختر سه روز پیاپی منتظر او بوده با لحن زننده ای می گوید "از این دخترهای ولگرد زیاد پیدا می شود"! شنیدن چنین جمله ای از سوی این بازیکن بی ادب اشک دختر را در می آورد تا او راهی خانه اش شود.

در بی ظرفیت بودن این بازیکن شکی نیست، بازیکنی که چند مورد از رسوایی های مختلف در گذشته او وجود داشته آنگاه یک دختر هوادار را ولگرد خطاب می کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
طرفدار والیبال
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۰
هنوز مونده تا ما ایرانیها یاد بگیریم مسائل را از هم تفكیك كنیم. اون دختر ممكنه فقط به عنوان یك فوتبالیست به این مشتی علاقه مند باشه و قرار هم نباشه اون رو به چنگ بیاره. تو فرهنگ ما رسمه كه وقتی كسی دوستانه بهمون سلام می كنه دچار توهمات فضایی می شیم.
lovecaptive
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۰
مگه بازیكن هم داریم!!!یا پول یا پارتی!!!اصلا هم بازی نمیكنن!!!این جماعت ارزش كوچیك كردن خودتو پیششون ندارن!!!
exit
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
۰
۰
نشون دهنده تازه به دوران رسیدن اون بازیكن هست - به دل نگیرید
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
۰
۰
ما كه فهمیدیم این بازیكن كیه.! ولی واقعا خیلی بی معرفته مگر با یك لبخند و یك امضاء چیزی از او كم می شد.؟
تا میتوانی دلی به دست آر كه دل شكستن هنر نبود.
milan for ever
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
بابا بازیكن كجا بوده.همین داداشه من میخواستن جذبش كنن.جالبه اول خودشون میان پیشنهاد میدن بعدش میگن اگه میخای بالاها بری باید 50 تومن پول بدی!داریم چنین چیزی؟!؟!

نیازمندی ها