چرا از بالا رفتن پرچم ایران استقبال نمی کنید

زینالی: مسئولان ورزش به نامه ما توجهی نکردند

به همه مسئولان ورزش کشور نامه دادیم که ما به هزینه شخصی مجوز ورود به المپیک سوچی را گرفته ایم، اما هیچ کس توجهی نکرد.
کد خبر: ۶۳۳۱۵۰
زینالی:  مسئولان ورزش به نامه ما توجهی نکردند

به گزارش جام جم ورزشی، برای اولین بار، اسفند امسال در المپیک زمستانی سوچی، مسابقات یخنوردی برگزار می شود تا مسئوالان IOC با بررسی این رقابت ها و میزان استقبال تماشاگران از آن، در خصوص ورود این رشته به المپیک تصمیم بگیرند. مسعود زینالی و زهره عبدالله خانی  دو ورزشکار ایرانی بر اساس رده جهانی که در سال گذشته به دست آورده اند، مجوز شرکت در این دوره از رقابت ها را کسب کرده اند و قرار است امشب (سه شنبه) به همراه 3 ورزشکار دیگر ایرانی راهی مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی شوند.

مسعود زینالی درگفت و گو با جام جم ورزشی از شرایط تمرینی و آمادگی خود برای شرکت در مسابقات می گوید که در زیر می خوانید:

وی گفت: امسال با توجه به تمرینات و تجربه ای که در 3 سال گذشته به دست آوردیم، مطمئنا در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی مدال کسب خواهیم کرد.

زینالی افزود: متاسفانه مانند هر سال پیش از اعزام به مسابقات، بخشی از توان جسمی و ذهنی ما صرف فراهم کردن شرایط اعزام به مسابقات شد، مانند گرفتن ویزا، پیدا کردن اسپانسر و راضی کردن فدراسیون برای ثبت نام ما در سایت جهانی برای شرکت در مسابقات.  البته امسال رضا زارعی رئیس فدراسیون اولین کاری که پس از ورودش به فدراسیون انجام داد ثبت نام ما بود، مسئله ای که در فدراسیون قبلی یک معضل بود، چرا که مسئولان فدراسیون به هر بهانه ای برای تهدید ما، در پی اعتراض و یا درخواست امکانات از سوی ورزشکاران ، عدم ثبت نام را مطرح می کردند.

ورزشکار المپیکی ایران گفت: این که عنوان می کنند پس از کسب مدال هزینه اعزام را به ما پس خواهند داد، حرف درستی نیست. یک ورزشکار نیاز دارد که پیش از اعزام حمایت و آماده شود. پس از مسابقه به چه درد می خورد، چرا باید ورزشکار برای بالا برده شدن پرچم کشورش فقط  ازخود هزینه کند.

وی افزود: چرا مسئولان ورزش ما از بالا رفتن پرچم کشورمان در میادین جهانی و المپیک سوچی استقبال نمی کنند. زمانی که برای اولین بار با هزینه شخصی در مسابقات جام جهانی شرکت کردم همه از حضور من به عنوان یک ایرانی تعجب کردند و به هیچ عنوان انتظار نداشتند که ورزشکار ایرانی در این حد از توانمندی باشد.

زینالی عنوان کرد: چرا فدراسیون هایی که هیچ شانسی در کسب موفقیت در میادین بزرگ ندارند حمایت می شوند ،اما از ما حمایت نمی شود. من به همه مسئولان ورزش کشور نامه نوشتم ،اما هیچ کس توجهی نکرد، چرا حضور ما را در المپیک زمستانی سوچی بی ارزش می کنند و مدام عنوان  نمایشی را تکرار می کنند.

ورزشکار اعزامی ایران به المپیک سوچی  گفت: آیا حضور ورزشکاران ایرانی در چنین میدانی و بالا رفتن پرچم ایران کم افتخاری است که به جای استقبال و حمایت، همه قصد بی ارزش کردن آن را دارند؟ واقعا مسئولان و مدیران ورزشی ما دنبال چه هستند و فلسفه حضورشان بر صندلی های ریاست چیست؟  

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها