مهم ترین اتفاق برنامه دیشب 90 پرده برداری از قلیان کشی بازیکنان تیم ملی فوتبال در یکی از هتل های مطرح تهران بود.
کد خبر: ۶۳۳۰۷۳
افشاگری  90/ قلیان کشی فوتبالیست های ملی پوش در رستوران گردان!

سایت جام جم ورزشی- برنامه 90 این هفته دیشب بر روی آنتن رفت و مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار داد.

میرزابیگی به عنوان کارشناس داوری میهمان این هفته برنامه 90 بود .



در ادامه آتیم پرطرفدار 90 درجه با ادبیات خاص خود پخش شد :


پس از انجام قرعه کشی بازی های انجام شده در جام حذفی مورد بررسی قرار گرفت و صحنه هایی از دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی پخش شد .

سپس دیدار تیم های صنعت مس و نفت امیدیه و حواشی مربوط به بازی این دو تیم پخش شد و به اشتباهات داوری رخ داده در این بازی پرداخته شد .
در ادامه بازی دو تیم استقلال و ملوان بندر انزلی بررسی شد.
سپس سوال مسابقه پیامکی برنامه مطرح شد :

به نظر شما مرد سال فوتبال 2013 چه کسی است ؟
رونالدو
فرانک ریبری
لیونل مسی




در ادامه برنامه علی منصوریان سرمربی پیشین تیم ملی زیر 22 سال روی خط آمد و در مورد مسائل و مشکلات پیش امده برای این تیم گفتگو کرد .
بحث های پیش امده در مورد خطای تعدادی از بازیکنان و کادر تیم در هتل محل اقامت و استعمال قلیان از جانب انها موضوعی بود که مورد بررسی قرار گرفت و حتی مدیر هتل نیز روی خط آمد و به این نکته اشاره کرد که این مسئله رخ داده و علی رضا منصوریان نیز پس از بررسی موضوع بار دیگر روی خط آمد و از پیش امدن این موضوع عذرخواهی کرده و قول پیگیری موضوع را دارد.در خلال برنامه عادل فردوسی پور در تماسی با علیرضا منصوریان در مورد استعفای وی و همچنین اتفاقات تیم ملی با وی صحبت کرد. اما جالب ترین اتفاق این برنامه در لحظه ای بود که عادل فردوسی پور عنوان کرد بازیکنان تیم ملی زیر 22 سال در طول اردو به صورت دسته جمعی به سراغ قلیان می رفتند. منصوریان در ابتدا منکر این قضیه شد اما تماس فردوسی پور با یکی از مسئولان هتل تیم ملی موضوعات جالبی را پدید آورد. مرادی مسئول هتل در این زمینه عنوان کرد بازیکنان تیم ملی،در ساعات انتهایی شب به رستوران گردان هتل می آمدند و در آنجا قلیون می کشیدند و غیر از دو شب اول دیگر فاکتورشان را هم حساب نکردند.
وی ادامه داد همراه بازیکنان دکتر تیم و هم چنین آنالیزور حضور می یافتند! وقتی عادل با تعجب عنوان کرد سرو قلیان در سال 2014 به خاطر وجود نیکوتین دوپینگ محسوب می شود مرادی عنوان کرد دیگر نمی دانم! در این لحظه منصوریان گفت دکتر همراه تیم، خودش افسر کنترل دوپینگ است و امکان ندارد وی حضور در این مکان حضور داشته باشد. مرادی مسئول هتل اما گفت عکس هایی از حضور آنان دارد و هفته ی بعد به برنامه 90 ایمیل خواهد کرد. فردوسی پور در این لحظه با طنازی های خاص خودش گفت حتما دکتر تیم طعمی را سفارش داده است که جزو موارد دوپینگ نباشد و مسئول هتل پس از آن گفت ملی پوشان طعم انگور سفارش دادند(!)
در ادامه بازی تیم های صبای قم و سپاهان و استقلال و راه اهن بررسی شد و مربیان دو تیم در مورد بازی تیم های خود نظراتی را مطرح کردند:







دو تیم استقلال و راه اهن در حالی در هفته 21 لیگ برتر به مصاف هم رفتند که هر دو تیم دارای حواشی بودند.
استقلال در هفته گذشته یکی از بهترین بازیکنان خود یعنی پژمان منتظری را که از سوی مربی لقب اسطوره گرفته بود از دست داد
زیرا این بازیکن بالاخره تصمیم گرفت که به تیم قعر جدولی قطر بپیوندد از سوی دیگر تیم راه اهن نیز که از سویی با مشکلات مالی مواجه شده است با خبر دستگیری مدیرعاملش وارد حاشیه ای جدید شد .






علی فتح الله زاده دیگر میهمان تلفنی این برنامه بود که روی خط امده و در مورد بعضی مسائل مطرح شده در استقلال از جمله جدایی منتظری و مبلغ قرارداد وی و همچنین حرکت ارش برهانی و همچنین جدایی جواد نکونام که امروز مطرح شد، صحبت کرد .


جواد نکونام نیز دیگر میهمان تلفنی برنامه بود که در پاسخ به سوال فردوسی پور مبنی بر حضورش در دفتر مدیر عامل و صحبت با فتح الله زاده این مسئله را تایید کرد و اظهار داشت که مسولان تیم با جدایی اش خیلی ساده برخورد کرده و این موضوع را پذیرفته اند ولی در مورد بازیکنان دیگر اینگونه نبوده است .

نکونام همچنین در مورد مسائل پیش امده مربوط به بازیکنان تیم امید نیز ابراز ناراحتی کرد و به مقایسه این مسئله در تیم اوساسونا پرداخت.
در ادامه فردوسی پور به بررسی مسائل مطرح شده در گذشته مربوط به فساد مالی در فوتبال پرداخت و گزارشی نیز در این باره پخش شد.
بررسی دیگر بازی های لیگ برتر در ادامه کار برنامه 90 قرار داشت که عبارت بود از :
دیدار تیم های سایپا - مس کرمان
تراکتورسازی - فجر شهید سپاسی
در ضمن کارشناس داوری نیز به بررسی مسائل داوری و خطاهای رخ داده در این دیدارها پرداخت .








همچنین در این برنامه به مسائل داوری دیدار تیم های ذوب اهن اصفهان - ملوان بندر انزلی و گسترش فولاد و داماش نیز پرداخته شد و
در پایان برخی بازی های انجام شده در لیگ دسته یک نیز مورد تحلیل و بازنگری قرار گرفت.
خاطرنشان می شود : در پایان برنامه اقای تاج رییس سازمان لیگ به روی خط امده و در مورد مسائل مربوط به حقوق ثابت تعدادی از افراد حاضر در این سازمان مطالبی را بازگو کرده و عنوان کرد که با این موضوع برخورد جدی خواهد کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها