محسن میرزایی از تهران: سلام، من یک لپ‌تاپ با ویندوز اورجینال 7 دارم در یک ماه اخیر یک‌بار در صفحه خوش‌آمدگویی به‌جای Welcome عبارت Preparing Desktop ظاهر شد و دیگر ویندوز درست کار نمی‌کرد. هربار با استفاده از Safe Mode و برنامه ریکاوری ویندوز را به دو روز قبل بازگردانده و از آن استفاده کرده‌ام. مشکل چیست و چه‌کار کنم تا باز به مشکل نخورم؟
کد خبر: ۶۳۲۴۱۳

عبارت Preparing Desktop همیشه پس از خوش‌آمدگویی و پیش‌از ورود به ویندوز به‌نمایش درمی‌آید اما به ‌دلیل سرعت اجرای ویندوز در رایانه‌های امروزی در اغلب موارد این پیغام را مشاهده نمی‌کنید. همان‌طور که می‌دانید ویندوز به دلایل متعدد نیازمند نصب مجدد در بازه‌های زمانی مختلف همچون هرشش ماه یک‌بار است.

برای رفع موقتی مشکل می‌توانید از Scan Disk و Disk Defragment کمک بگیرید و درایو C را که در آن ویندوز نصب شده است را بررسی کنید، اما برای رفع دائم این مشکل گویا زمان نصب مجدد ویندوز برای شما فرا رسیده است.

 

احسان خلیل‌پور از کرج: باعرض سلام و خسته نباشید، بنده یک گوشی اندرویدی دارم که قابلیت اشتراک‌گذاری اینترنت را دارد. چطور می‌توانم با کامپیوتر از اینترنت گوشی به‌صورت بی‌سیم استفاده کنم؟ قابل ذکر است به‌دلیل پشتیبانی نکردن مخابرات محل از ADSL، کامپیوترم مودم ندارد. در کل کمترین هزینه برای برقراری ارتباط Wifi با گوشی همراه چیست؟

اگر گوشی اندرویدی شما مجهز به اندروید 1/2 به بالا باشد این قابلیت در تلفن همراه شما وجود دارد و در صورتی‌که نسخه‌های قبل از 1/2 را در اختیار دارید باید از برنامه‌های کمکی همچون Portable Wi-Fi hotspot برای انجام این کار استفاده کنید. باتوجه به این‌که گوشی شما از این قابلیت پیشتیبانی می‌کند باید در تنظیمات تلفن همراه گزینه‌ای شبیه به Tethering & portable hotspot را جستجو کنید (پاسخ ما باتوجه به نسخه 1/4 اندروید است). در ادامه گزینه Portable Wi-Fi hotspot را فعال کرده و پس از آن با فشار گزینه Portable Wi-Fihotspot settings یک نام و رمز عبور دلخواه برای نقطه اتصال بی‌سیم خود ایجاد کنید.

حالا می‌باید با لپ‌تاپ یا هر رایانه دیگر که مجهز به کارت شبکه بی‌سیم (وایرلس) است شبکه‌های بی‌سیم را جستجو کرده و پس از مشاهده نقطه اتصال بی‌سیم خود در لیست شبکه‌ها روی آن کلیک کرده و با رمز مشخص شده در مراحل قبل به آن متصل شوید.

اکنون کمترین هزینه برای برقراری ارتباط Wifi با گوشی، استفاده از بسته‌های اینترنت هفتگی و ماهانه به‌وسیله اپراتورهای تلفن همراه است و بیشترین سرعت اینترنت ارائه شده روی تلفن‌های همراه نیز از سوی رایتل عرضه می‌شود.

 

سعید نودهی از سبزوار: سلام، گوشی من مدل سامسونگ گلکسی گرند است. لطفا یک سایت برای دریافت رام رسمی 4.2.2 با لینک مستقیم معرفی کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای به‌‌روزرسانی تلفن همراه خود به Settings مراجعه کرده سپس About Phone را فشار داده و Software update را انتخاب کنید. در نهایت روی Update فشار دهید. در این شرایط چنانچه رام رسمی برای تلفن همراه شما عرضه شده باشد دانلود شده و براحتی سیستم‌عامل دستگاه شما به‌روز می‌شود. در ادامه چنانچه علاقه‌مندید نسبت به دانلود رام از منابع دیگر اقدام کنید دو لینک زیر می‌تواند تا حد زیادی به شما در این زمینه کمک کند:

http:‌/‌‌/‌android-rom.ir‌/‌?cat=61

http:‌/‌‌/‌android-rom.ir‌/‌?p=1334

سعید بهروان از تهران: سلام، فایل.bin چه نوع فایلی است و با چه برنامه‌ای باز می‌شود؟

فایل‌های با فورمت.bin در درجه اول یک فایل باینری (دو دویی) به‌شمار می‌روند. فایل‌های باینری از سوی طیف وسیعی از برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند با بسیاری از برنامه‌ها در ارتباط باشد.

اگر فایل.bin را در ویرایش‌گرهای متنی بازکنید مجموعه‌ای از کدها و حروف به‌هم ریخته را مشاهده خواهید کرد، اما گاهی اوقات در میان این حروف به ‌هم ریخته ردپای نرم‌افزار مرتبط با این فایل را نیز می‌توانید مشاهده کنید تا به‌کمک آن بتوانید فایل مربوط را مورد استفاده قرار دهید. گاهی اوقات ایمیج‌های تهیه شده از سی‌دی یا دی‌وی‌دی نیز با فورمت.bin ذخیره می‌شوند که می‌توانید با کمک نرم‌افزارهای درایو مجازی همچون Daemon Tools محتوای آنها را باز کنید.

توجه: این فایل می‌تواند حامل کدهای مخرب و ویروس باشد پس چنانچه به‌وسیله ایمیل برای شما ارسال شد از دریافت آن صرف‌نظر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فورمت انواع فایل‌ها می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http:‌/‌‌/‌filext.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها