کد خبر: ۶۳۱۴۸۱
گل محمدی:نمی‌گویم مقابل پرسپولیس خوشحالی می‌کنم یا نه!

سرمربی نفت تهران با خودداری از پاسخ دادن به این سوال که آیا در صورت گلزنی تیمش و پیروزی در بازی برابر پرسپولیس خوشحالی می‌کند یا خیر؟ می‌گوید پاسخ این سوال یک بار علی دایی را از او دلخور کرده است!

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای (جمعه) تیمش برابر پرسپولیس در هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: بازی سخت و حساسی را پیش‌رو داریم. گرفتن سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد. پرسپولیس در چهار بازی گذشته‌اش پیروز شده و آنها در اوج آمادگی روحی و جسمانی هستند. اما ما هم 10 بازی است که نباخته‌ایم و می‌خواهیم با اعتماد به نفس و خودباوری به این راه ادامه دهیم. ما نشان داده‌ایم برابر تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم که در نهایت بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذاریم و با امتیاز از میدان خارج شویم.

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط هادی و رضا نوروزی برای این دیدار، اظهار کرد: رضا نوروزی به این دیدار قطعا نمی رسد، اما هادی نوروزی از ناحیه دست دچار آسیب شده، با این حال مشکلی ندارد و می‌تواند به ما کمک کند. البته دباغ و امامیان هم دیگر مصدومان ما هستند.

سرمربی نفت تهران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا همان طور که پیش از این گفته بود در بازی پرسپولیس و نفت اگر تیمش گل بزند خوشحالی نمی‌کند. آیا در این دیدار هم چنین کاری را می‌کند؟ بیان کرد: ترجیح می‌دهم در این باره صحبتی نکنم. سری قبلی یکی از خبرنگاران این سوال را از من پرسید و من گفتم که خوشحالی نمی‌کنم و همین مساله باعث رنجش و ناراحتی دایی شده بود.

به گزارش ایسنا، امیر حسین بابازاده، مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران پیش از آغاز نشست خبری با انتقاد از فدراسیون فوتبال موضع باشگاه نفت تهران راجع به بازیکنان زیر 22 سال این تیم که قابلیت حضور در تیم ملی را دارند، اعلام کرد.

او گفت: باشگاه نفت تهران همیشه با تیم‌های ملی همکاری داشته، اما متاسفانه جواب خوبی از این همکاری نگرفته‌ایم. باشگاه نفت بنا ندارد که هیچ بازیکنی را به تیم زیر 22 سال بدهد. البته یک بازیکن را آن هم با نظر مستقیم آقای گل محمدی می‌توانیم به این تیم بدهیم، اما این که سه بازیکن ما را به این تیم دعوت کرده‌اند و از حریفمان یعنی پرسپولیس تنها یک بازیکن دعوت شده، یک حرکت توهین آمیز بود. چگونه است که آنها انتظار دارند که ما سه بازیکن بدهیم، اما از پرسپولیس به خاطر برخی اتفاقات تنها یک بازیکن را دعوت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها