تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان - چین تایپه

فاطمه اموری صاحب مدال نقره دنیا شد

کد خبر: ۶۳۱۳۹۵
سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو باقی ماند


سیدمحمد پولادگر برای چهارمین دوره در ریاست فدراسیون تکواندو ابقا شد.

 مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو به ریاست نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در پایان سیدمحمد پولادگر با کسب 34 رای از 38 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در ریاست فدراسیون تکواندو ابقا شد. محمدمهدی اسعدی، دیگر کاندیدای بود که دو رای آورد و دو رای هم سفید بود.

در این انتخابات 10 کاندیدا حضور داشتند که آرش فرهادیان و علی‌محمد بسحاق انصراف دادند. جمشید سهرابی در اعتراض به نوع برخورد با هادی ساعی به مجمع نیامد. هادی ساعی هم به خاطر نامه سازمان بازرسی کل کشور در انتخابات شرکت نداشت. احسان صرامی به مجمع نیامده بود. نادر خدامرادی به دلیل بازنشسته بودن نمی‌توانست در انتخابات شرکت کند. فرامرز دلدار خیرآبادی و مهدی صادقی هم هیچ رایی نیاوردند.

تعداد اعضای مجمع 41 عضو بود که سه نفر غایب بودند. زهرا سروی، نایب رییس فدراسیون بانوان هم به دلیل پایان یافتن زمان تصدی پستش نیز در این مجمع نمی‌توانست رای بدهد.

در پایان این مجمع برای انتخاب کارشناسان خبره دبیر و نایب رییسان فدراسیون رای گیری شد و اعضای مجمع به فولادگر فرصت دادند تا خودش این افراد را انتخاب کرده و به وزارت ورزش و جوانان معرفی کند.

پولادگر حدود 12 سال است که ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده دارد و قبل از آن هم حدود شش سال به عنوان نایب رییس و یا مدیر تیم‌های ملی تکواندو در این فدراسیون مشغول به کار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها