کد خبر: ۶۳۱۳۱۳
دلال منشوری باز هم فعال شده است

دوباره دلال منشوری در فوتبال آفتابی شده است.

 جهان‌نیوز در ادامه نوشت: دلال منشوری که مدتی پیش به حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از حضور در مجامع و محیط‌های فوتبالی محروم شده دوباره به تمرینات تیم پرطرفدار برگشته و حتی باز هم در رختکن این تیم و در سفرها حاضر می‌شود! جالب‌تر آنکه او این روزها در محافل مختلف مدعی شده که با تغییر دولت، قدرت کمیته اخلاق فدراسیون تضعیف شده و وی حتی گفته است که از طریق مدیرعامل مطرح باشگاه موردنظر که سابقه رفاقت با مسئولین کمیته اخلاق دارد توانسته پرونده‌اش را ببندد و دیگر دبیر کمیته اخلاق با وی کاری ندارد.

این دلال منشوری البته بعد از انتخابات ریاست جمهوری، سعی کرده از طریق اطرافیان یکی از مقامات و مالک یک سفره‌خانه سنتی خود را به برخی از شخصیت‌ها نزدیک کند و پرونده سنگین دلالی خود را به نوعی سبک کند! وی در تازه‌ترین اقدام، از طریق روابط سرمربی مطرح و دیگری همان اطرافیان یکی از مقامات توانسته به یکی از بستگان امام راحل نزدیک شود و در این مدت تعدادی از بازیکنان تیم پرطرفدار را هم به دیدار یک شخصیت مطرح اصلاح‌طلب برده است. اگر چه بیت امام راحل از سابقه این دلال باخبر نیستند اما او در تلاش است این گونه روابط را ضمانتی برای تبرئه خود از اتهام‌های مطرح شده بداند.

دلال منشوری البته این روزها در تیم پرطرفدار هم به شدت مشغول شیطنت است و بسیاری از بازیکنان این تیم از نقش مخرب او دلخور هستند. گفته می‌شود که از جمله دلایل نیمکت‌نشینی یکی از بهترین گلزنان این تیم پرطرفدار، نفش این دلال در حمایت از مهاجم تازه وارد است. همان فورواردی که در ابتدای فصل از سوی کمیته اخلاق به فدارسیون فراخوانده شد و بابت برخی شائبه‌های تبانی به سئوالات علیپور پاسخ داد! همچنین این دلال با تشکیل یک گروه در شبکه اجتماعی ویچت و با حضور بازیکنان تحت نظر خودش به دلیل ترس از شنود تلفنی فعالیت‌های مخرب خود را از طریق این شبکه انجام می‌دهد .

از سوی دیگر شنیده می‌شود برخی نهادهای ذیربط، رفتارهای این دلال منشوری را کاملا رصد می‌کنند و در وقت مقتضی با آن برخورد خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها