توصیه پیشکسوت آبی ها به سیما

بازی های استقلال را پخش نکنید

مسئولان بهتر است برای کشاندن تماشاگران به ورزشگاه از حربه‌ی پخش نکردن مسابقات به صورت زنده استفاده کنند.
کد خبر: ۶۳۱۳۰۸
بازی های استقلال را پخش نکنید

مهدی پاشازاده در خصوص اینکه با کاهش قیمت بلیت باز هم تماشاگران حضور کمرنگی در استادیوم داشتند  افزود: طرفداران مانند سابق از بازی لذت کافی را نمی‌برند و نتیجه نگرفتن تیم‌ها این امر را تشدید می‌کند، طرفداران استقلال ترجیح می‌دهند که اگر قرار است بازی به همین اولش پیش رود بازی را از رسانه‌ها دنبال کنند.

پاشازاده در مورد اهداء جوایز ارزنده به تماشاگران خاطرنشان کرد: تشویق تماشاگران برای حضور در استادیوم کار شایسته‌ای است ولی بهتر است این مشکل از اصل ریشه یابی شود اینکه دیگر تماشاگران مانند گذشته به استادیوم نمی‌آیند معضل بزرگی است.

به عقیده من بهتر است برای جای اهداء جوایز چند وسیله حمل ونقل عمومی هر منطقه و محله قراردهند وبلیت هم به قیمت ارزان‌تر به دست تماشاگران برسانند، با حمل‌ونقل مطمئن و راحت قطعاً به تعداد تماشاگران افزوده خواهد شد.

پاشازاده پیشکسوت استقلال در پایان درباره اینکه مدافعان بیشتر از مهاجمان گل زنی می‌کنند تصریح کرد: فوتبال یک بازی گروهی و جمعی است و نباید تنها به یک شخص متکی بود اینکه در فوتبال مدافع گل زنی کند یا مهاجم مهم نیست، اصل کسب نتیجه است.باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
۰
۰
استقلال در كورس است''نباید به حاشیه برود
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
۰
۰
چه ربطی داره آقای پاشازاده بقیه تیمها هم بازیشون پخش میشه ولی تماشاچی بد نمی ره .مگه قبلا هم بازی ها رو پخش نمی كردند دلیل اصلی رو پیدا كنید و فراكنی نكنید لطفا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها