ماجرای 620 میلیون تومانی

چه کسی از کریمی شکایت کرد؟

وکیل شخصی شیرینی با معرفینامه باشگاه اقدام به شکایت کرده و در این ماجرا سالارکیا یا شکری نقش نداشته اند.
کد خبر: ۶۳۱۲۹۲
چه کسی از کریمی شکایت کرد؟

سایت رسمی فدراسیون فوتبال در حالی خبر شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی را مخابره کرده که در باشگاه پرسپولیس کسی پاسخ دقیقی به این موضوع نمی دهد.شکری معاون حقوقی باشگاه اطلاعات جامعی در این باره ندارد یا حداقل نمی خواهد اطلاعاتی در این باره ارائه دهد. او گفته « آن طوری که من در جریان قرار گرفتم باشگاه پرسپولیس از علی کریمی شکایت کرده و باشگاه معتقد است که او باید بخشی از مطالبات خود را که بیشتر از حد معمول گرفته، برگرداند. این کار توسط من انجام نشده اما من در جریان این موضوع هستم و این اتفاق افتاده است و به نظرم قرار است به زودی رأی این پرونده اعلام شود.»

در باشگاه پرسپولیس این دست مسائل را یا شکری پیگیری می کند یا سالارکیا اما دومی موضع را پیچیده تر می کند. رئیس کمیته حقوقی و انضباطی باشگاه پرسپولیس در این باره می گوید« من به عنوان مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کنم که این باشگاه تا این لحظه هیچ شکایتی را از علی کریمی نکرده است. بحثی که در مورد دعوت از علی کریمی به کمیته انضباطی مربوط شده، به ما ارتباطی ندارد و ما از این بازیکن هیچ گونه شکایتی نکرده‌ایم.»

اظهارات سالارکیا هم پاسخ این ابهامات نیست زیرا چگونه ممکن است سایت فدراسیون بدون دلیل از دعوت کریمی به کمیته انضباطی خبر داده باشد؟


http://www.persianv.com/pimg/sportmt/blog_1/19893_4.jpg

اصل ماجرا چیست؟

چند ماه پیش علی کریمی تصویر یک فقره چک را روی صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشت .چکی که شیرینی به او داده و 60 میلیون تومان مبلغ آن بود. این چک دو تاریخ داشت و به همین دلیل پیگیری کیفری آن ممکن نبود.کریمی در شرح این چک نوشته بود : «پس از دریافت مبلغ چک باشگاه با دو تاریخ متفاوت نوشته شده بر روی آن که توسط سرپرست موقت به من داده شده بود، کل مبلغ آن را صرف امور خیریه خواهم کرد.»

دعوای شیرینی و کریمی کلید خورده بود.کریمی در دو فصل قبل با پرسپولیس قراردادهایی به میزان سقف قرارداد داشت.قراردادهای ثبت شده برای کمیته انضباطی ملاک است و کریمی بیش از آن مبالغ از پرسپولیس پول گرفته است.

پول هایی که سعید شیرینی به باشگاه آورده و گفته می شد حدود 4 میلیارد تومان است و بخشی از آن صرف پرداخت به کریمی شده است. حالا هم خود شیرینی و البته با مجوز باشگاه پیگیر این موضوع است تا با جادوگر حسابش را صاف کند. حسابی به میزان 620 میلیون تومان!

وکیل شخصی شیرینی با معرفینامه باشگاه اقدام به شکایت نموده و در این ماجرا سالارکیا یا شکری نقش نداشته اند. باید دید این ماجرا به کجا ختم می شود.سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها