اولین قسمت از سری بازی‌های مهاجم مقبره پس از سال‌ها برای iPhone و iPad عرضه شد. این نسخه دقیقا همان عنوان اصلی است که سال 1996 عرضه شد و چهره بازی‌های ویدئویی را برای همیشه تغییر داد و هیچ نشانی از نسخه بازسازی شده و خوش رنگ و لعاب سال 2007 در خود ندارد. از آنجا که عنوان اصلی با وجود کنترل‌های آن زمان نیز واقعا سخت بود، حتی تصور تجربه‌ای که با سیستم iOS برای بازیکن رقم زده می‌شود هم دشوار به نظر می‌رسید. در هر حال تجربه آن برای بازیکن‌های قدیمی خالی از لطف نخواهد بود.
کد خبر: ۶۳۰۸۸۵

ورود Daylight به بیمارستانی متروکه

شرکت Atlus، ناشر بازی Daylight جزئیاتی را از یک عنوان جدید و ترسناک در سبک کاوشگری منتشر کرد. داستان بازی در سال 1983، در مید آیلند رخ می‌دهد. قهرمان داستان سارا گوین نام دارد که در بیمارستانی متروکه از خواب بیدار می‌شود و خود را تنها می‌بیند. بیمارستان که ظاهری مخروبه به خود گرفته، زمانی قرار بود به عنوان آسایشگاهی فوق‌مدرن برای بیماران ثروتمند بنا شود که به دلیل عدم بودجه ناقص رها شده است. طبق ذات داستان‌های ترسناک، یک روز در دهه 40 ناگهان تمام بیماران و مستخدمین همزمان ناپدید می‌شوند. تحت فشار، درهای بیمارستان را سال 1948 می‌بندند و از ظاهر ماجرا بر می‌آید که از آن زمان تاکنون دیگر کسی به آنجا پا نگذاشته است.

 

«فغان آزادی» قاتل به گوش رسید

بسته الحاقی «فغان آزادی» برای بازی  Assassin’s Creed 4: Black Flag عرضه شد. این بسته الحاقی داستانی از سکاندارِ کنوِی و اقدامات او درباره مسائل شخصی‌اش با برده‌داری در کاراییب روایت می‌کند. این بسته الحاقی شامل بیش از چهار ساعت داستان منحصر به فرد است. استیم انشعابی برای پشتیبانی از «واقعیت مجازی» و دسترسی ساده‌تر به بازی‌های Oculus Rift با ایجاد یک انشعاب جدید در سیستم عرضه دیجیتال Valve، یک قدم دیگر به آینده واقعیت مجازی که در دهه 80 وعده‌اش داده شده بود نزدیک شدیم.

اکنون با جستجوی عبارت VR Support در استیم، 9 بازی یافت می‌شود. از عناوین قابل ذکر می‌توان به Valve Complete Pack، Surgeon Simulator 2013 و Strike Suit Zero اشاره کرد. از عناوین مهم غایب از فهرست نیز می‌توان Euro Track Simulator را نام برد. البته این غیبب ممکن است به علت مشکل در سیستم جستجو باشد یا پشتیبانی نشدن کامل بازی از Oculus Rift. نیازی به ذکر نیست که برای لذت واقعی از این بازی به یک هدست Oculus Rift نیاز دارید. متاسفانه اکنون اطلاعاتی از قیمت یا زمان عرضه این گجت در دست نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها