مسابقه انار زنی به دیوار حمام

خوشگذرانی عجیب آقای اسطوره!

او یکی از مشهورترین فوتبالیست های ایرانی است که البته سال ها از بازنشسته شدنش می گذرد. او بسیار پرافتخار است .
کد خبر: ۶۳۰۷۷۸
خوشگذرانی عجیب آقای اسطوره!

سایت جام جم ورزشی- به این نکات اشاره کردیم تا این چهره شاخص فوتبال را با فرد دیگری اشتباه نگیرید. این فوتبالیست سابق تیم ملی ثروت بسیار زیادی دارد، به حدی که برای یک شب دورهمی با دوستان در یک گرمابه سنتی و معروف تهران حاضر است نزدیک به هشت میلیون تومان خرج کند. او به همراه تنی چند از دوستانش هر چند شب یکبار به یک گرمابه سنتی می رود. این دوستان دورهمی در خزانه حمام می نشینند و با یکدیگر مسابقه انار زدن به دیوار می گذارند. این نوع تفریح آن هم در گرمابه عمومی خیلی عجیب است اما برای فوتبالیست و مربی سابق فوتبال تبدیل به یکی از معمول ترین عادت های شبانه شده است. البته جای شکرش باقی است که این چهره سرشناس فوتبال برخلاف بسیاری از چهره های مطرح دیگر فوتبال علاقه ای به تفریحات مورد دار ندارد و تمام تفریحش به یک گرمابه عمومی و پرتاب کردن انار به سمت دیوار محدود می شود، که البته بابت کرایه این گرمابه به مدت یک شب بیش از هشت میلیون تومان به صاحب حمام می پردازد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
كاوه
United Kingdom
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
۰
۰
زحمت كشیده پول دراورده .هرجور دوست داره باید خرجش كنه.جای دخالت در امور شخصی دیگران همت داشته باشیم از اون و امثhل اون یاد بگیریم رسیدن به موفقیت رو.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
۰
۰
در پاسخ به كاوه:
اولاً كی گفته كه این درآمدهای میلیاردی حق این فوتبالیست ها و مربیهای فوتباله؟! طبق آموزه های اسلامی درآمد هر كس باید با میزان زحمتی كه برای انجام كارش متحمل می شه مطابقت داشته باشه و گرنه درآمدش قطعاً حرام و نامشروع خواهد بود و بدیهیه كه زحمتی كه فوتبالیست ها می كشند به هیچ عنوان تناسبی با درآمدهای نجومی اونها نداره.
ثانیاً رفتار این شخص مصداق بارز اسراف و تبذیره كه باز هم مطابق شرع مقدس اسلام، عملی كاملاً حرامه.
ثالثاً افرادی نظیر این چهره مشهور، متأسفانه به غلط در جامعه ما به عنوان الگو برای جوانان و نوجوانان مطرح هستن و انجام این رفتارهای نامشروع و ناشایست از سوی اونها می تونه تأثیرات تربیتی بسیار نامطلوبی روی قشری داشته باشه كه به این افراد به چشم الگو نگاه می كنن.
رابعاً بیان آشكار و علنی رفتار نادرست كسی كه ـ مثل این فوتبالیست مشهور ـ اصطلاحاً «تجاهر به فسق» (ارتكاب علنی گناهان و اعمال نامشروع) می كنه مطابق شرع اسلام نه تنها مصداق دخالت در حریم شخصی افراد و ناپسند نیست، بلكه روشنگری و نهی از منكر در این زمینه، وظیفه تك تك مسلمانان هستش.
amin
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
۰
۰
خامسا یك لحظه نفس بگیری بد نیست حرص نخور تو رضا جان
كامران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
۰
۰
باسلام من میخوام بگم گیریم كه از راه حلال پولو به دست آورده ایشان واقعا داره اسراف میكنه اون پول رو می شه برای عروسی دو تا زوج جوان استفاده كرد اگر فرض كنیم كه ماهی 10بار این كار روبكنه در حقیقت می تونه 10نفر رو بفرسته خونه بخت یا ده تا سرطانی رو كه با هزینه های وحشتناك تامین دارو دست وپنجه نرم می كنن كمك كنه وخیلی ازاین قبیل كارها می تونه انجام بده با انار زدن به دیوار گرمابه چیزی بدست نمیاد !!!!
شیلا
Netherlands
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
۰
۰
قابل توجه آقا رضا : اگه ایشون همون كسی باشه كه من فكرشو می كنم اولا كه بخش اعظمی از پولش رو از راه غیر فوتبالی و به خاطر مدرك تحصیلیش و زحماتی كه در راه شغلش كشیده بدست آورده. ثانیا به اندازه كافی ایشون كمكهاش رو كرده و می كنه حالا چون نمی خواد تو بوق و كرنا كنه دلیل بر نبودنش نیست. ثالثا شما نگران الگوپذیری جوانان نباش
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
۰
۰
من كاملا با آقا رضا موافقم.دلیل نمیشه هركی پول زیاد داره هرتفریحی دلش میخواد بكنه.در جواب شیلا خانم هم باید گفت اونی كه شما فكر می كنی نیست اونی شما فكر میكنی علی دایی هستش اما این یكی علی دایی نیست.آقا رضا موفق باشی
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
من فك میكنم تو زندگی خصوصی و حریم شخصی نباید وارد شد.
حتی فقیر ترین آدمها هم ممكن كارهای و گناههای زیادی كنند. ولی زندگی خودشه.
ایشالا این فوتبالیست همیشه شادو سلامت باشه كنار خانوادش.
آریار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
۰
۰
از راه حلال نمیشه پول هنگفت بدست آورد. اگه واقعا واسه پولش زحمت كشیده باشه دلش نمیاد به این راحتی حرومش كنه پس زحمتی واسش نكشید . ما صبح تا شب داریم جون میكنیم هنوز هشتمون گرو نهموم هست

نیازمندی ها