ستاره های بداخلاق مستطیل سبز چه کسانی هستند؟

پسران بد فوتبال/ تصاویر

این آقا سابقه مشعشعی در فوتبال اروپا در این مورد داشته و به عنوان یک مربی الکلی شناخته می شود.
کد خبر: ۶۳۰۳۴۸
مربی خارجی الکلی در فوتبال ایران!

به گزارش جام جم ورزشی ، یکی از روزنامه های ورزشی صبح امروز نوشت : توی این "هیرو ویر " خواندن مصاحبه ای از مسئول سازمان لیگ برتر مبنی بر تخلف محسوب شدن خالکوبی و شادی پس از گل تعجب خیلی ها را برانگیخت و ... اما در چنین مواقعی باید سرنخ را گرفت و به دنبال اخبار اصلی تر رفت کما اینکه ما هم دست به این کار زدیم و خبر جالبی از یکی از مربیان خارجی لیگ برتر گرفتیم.شنیدیم مربی خارجی یک تیم متمول هر روز با حالتی غیر عادی و مست بر سر تمرین تیمش حاضر می شود و سبب خنده و مضحکه بازیکنان تیمش شده است!تاکنون بسیاری خواهان برکناری این مربی شده اند اما برخلاف انتظار مسئولان تیم، طرف مربی متخلف در فوتبال ایران را گرفتند و اجازه اخراج وی را توسط کسی ندادند.

این روزنامه در ادامه می نویسد: این مربی سابقه مشعشعی در فوتبال اروپا در این مورد داشته و به عنوان یک مربی الکلی شناخته می شود.

جام جم ورزشی از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می خواهد در این خصوص تحقیقات لازم را انجام دهند و در صورت قطعی شدن این ادعا با فرد متخلف که منظور این روزنامه است برخورد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
مطمئن باشید سازمان لیگ مقتدر و فدراسیون خندان ما با تمام قدرت این مساله را پیگیری كرده و در صورت محرز شدن الكلی بودن این مربی برای اینكه درس عبرتی باشد برای دیگران ، روزنامه مربوطه را كه اقدام به درج این خبر كرده به اشد مجازات خواهد رسید و خبرنگار مربوطه مادام العمر از هرگونه فعالیت ورزشی و حضور در استادیومهای دنیا حتی برای آب خوردن هم محروم خواهد شد.
از طرف تاجعلیپور كفاشیان نژاد

نیازمندی ها