برنامه «گفتمان ورزشی» امروز از رادیو ورزش پخش می‌شود. این برنامه بودجه ورزش در سال 92 را مورد بررسی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۹۸۰۷

به گزارش جام‌جم، این برنامه ساعت 18 و 30 دقیقه به مدت 1.5 ساعت پخش می‌شود. در برنامه «گفتمان ورزشی» بودجه ورزش کشور در لایحه سال 92 با حضور مهرداد یائوج لاهوتی و محمدحسن دوگانی‌آغچغلو نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سیدمناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان و محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال تحلیل و بررسی می‌شود. برنامه نگاه نو هم روز جمعه ساعت 22 و 15 دقیقه از رادیو ورزش پخش می‌شود. این برنامه فضای مناسبی برای مسئولان ورزش کشور است که به بیان، طرح استراتژی و انعکاس فعالیت‌های سازمانی برای ایجاد بستری برای آگاهی مخاطبان و تقویت روحیه خود باوری و غرور ملی بپردازند.

خاطرات محمد فنایی از داوری

محمد فنایی، پیشکسوت داوری فوتبال روز جمعه ساعت 22 و 30 دقیقه مهمان برنامه تمام قد رادیو تهران می‌شود.

برنامه تمام‌قد کاری از گروه فرهنگ و هنر شبکه رادیویی تهران است که با حضور چهره‌های برجسته و ماندگار ادبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و... پخش می‌شود. نوشین رهگذر سردبیر و تهیه‌کننده برنامه است.

«لطیف عشق» در رادیو نمایش

نمایش لطیف عشق فردا ساعت 14 از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش به کارگردانی ندا هنگامی ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش نوشته فرهاد امینی براساس کتابی از همین نام نوشته محمدعلی آقامیرزایی درباره خاطراتی از زندگی شهید رنجبری است که در منطقه کردستان و ناحیه کانی هید در سال 62 به شهادت رسید. این نمایش به تهیه‌کنندگی مهتاب امینی و با هنرمندی بهرام سروری‌نژاد، مسعود زنوزی‌راد، محمدرضا علی، محسن بهرامی و علی‌اصغر دریایی تولید شده است.

«آوای زمین» در رادیو سلامت

رادیو سلامت امروز به مناسبت روز ایمنی برنامه‌های متنوعی را برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «زندگی جاریست» از ساعت 10 و 20 دقیقه به مدت 40 دقیقه موضوعاتی همچون کنترل روانی بحران زلزله، مسائل روانی قبل، هنگام و بعد از زلزله، مقایسه فرهنگ ما با دیگر کشورهایی که درگیر زلزله هستند و بالابردن امنیت و آرامش روانی خانواده با افزایش آگاهی بررسی می‌شود.برنامه «پشت پلک صبح» و ویژه برنامه زنده «آوای زمین» از ساعت 12 و 30 دقیقه با حضور کارشناسانی از پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله و ستاد بحران وزارت کشور به موضوع زلزله در ایران می‌پردازد.برنامه‌های قاصدک و آسمون ریسمون به موضوع زندگی ایمن می‌پردازد و برنامه‌های فراسو و صبح و زندگی امروز به موضوعات مرتبط با زلزله خواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها