محمدرضا خلعتبری می‌گوید رقابت پرسپولیس و استقلال در بالای جدول لیگ را جذاب‌تر می‌کند.
کد خبر: ۶۲۹۶۱۵
کورس استقلال و پرسپولیس لیگ را جذاب می کند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا، محمد رضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر ملوان اظهار کرد: بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. ملوان هم در خانه خود خوب بازی کرد. بعد از گلی که در اوایل بازی به ثمر رساندیم، سعی کردیم با یک بازی منطقی پیروزی را حفظ کنیم و خوشحالم که توانستیم چهارمین برد متوالی را هم به دست بیاوریم.

او درباره پاس گل پیام صادقیان به خود گفت: خدا را شکر می‌کنم که چنین بازیکنان خوبی در تیم داریم. شرایط بازی هم در آن صحنه به ما کمک کرد و از حق هم نباید بگذریم، پیام واقعا پاس زیبایی داد. امیدوارم که این همکاری‌ها در جهت موفقیت پرسپولیس ادامه داشته باشد.

خلعتبری درباره اینکه پرسپولیس و استقلال در بالای جدول با یکدیگر تنها شدند، گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که صدر جدول را حفظ کنیم. پرسپولیس شایستگی حضور در رتبه اول را دارد و از اینکه الان صدرنشین هستیم خیلی خوشحالیم اما مهم این است که بتوانیم این روند را ادامه دهیم. یک بازی اگر مساوی کنیم یا ببازیم، ممکن است تا رده سوم چهارم پایین بیاییم. بنابراین کارمان خیلی سخت است. اختلافمان هم با استقلال یک امتیاز است و این باعث می‌شود، بازی‌ها جذاب‌تر شود. ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان و مدیریت کادرفنی صدر را حفظ می‌کنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه فعلا با شش گل بهترین گلزن این تیم است، گفت: من در ابتدای حضورم در پرسپولیسم گفتم که برای نشان دادن توانایی‌هایم نیاز به زمان دارم. طبیعی بود که اوایل نتوانم با آمادگی صددرصد به میدان بروم چراکه باید با سایر بازیکنان هماهنگ می‌شدم. خوشبختانه کم‌کم در تیم جا افتادم و امیدوارم عملکرد خوب همه بازیکنان در پایان به موفقیت پرسپولیس منجر شود.

خلعتبری در پایان گفت: لیگ چند روزی تعطیل می‌شود ولی ما تلاش می‌کنیم آمادگی خود را از دست ندهیم. هدف ما در این فصل قهرمانی است و امیدوارم با حمایت هواداران و ادامه روند خوبی که آغاز کرده‌ایم، بتوانیم به این هدف برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها