متهم با فریب ​1100 نفر، 900 میلیون تومان از آنها کلاهبرداری کرده است

کلاهبرداری به بهانه سفر زیارتی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری فردی که با پخش آگهی به بهانه اعزام به عتبات عالیات و حج عمره 900 میلیون تومان از مردم کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۴۳۶

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدمی در این باره گفت: در پی شکایات مردمی مبنی بر کلاهبرداری از طریق پخش آگهی اعزام به عتبات عالیات و حج عمره، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی و دستگیری متهم ، وی به کلاهبرداری اعتراف کرد.قدمی یادآور شد: متهم با وعده اعزام به عتبات عالیات با 800 هزار تومان و حج عمره با دو میلیون تومان و اسکان در بهترین هتل‌های عراق و عربستان در قالب مسافرت هوایی، با همدستی چهار نفر دیگر در مکان‌هایی همچون بنگاه معاملات املاک، دفتر خدمات کامپیوتری و فروشگاه‌ها، از متقاضیان ثبت‌نام می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم با اعزام تعدادی از افراد به سفرهای زیارتی، اعتماد متقاضیان را جلب و در مراحل و ثبت‌نام‌های بعدی، به دلایل مختلف سفر آنها را به تعویق انداخته و از این طریق از آنها کلاهبرداری کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: ماموران در مرحله بعدی، همدستان دیگر این متهم را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

ماموران در تحقیقات پی بردند تاکنون بیش از 1100 نفر، از شهروندان قم و برخی استان‌های دیگر، 900 میلیون تومان برای سفر زیارتی به متهمان پرداخت کرده‌اند.

با تحویل متهمان به پلیس آگاهی، تحقیق برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها